Loading...
dk

Køb "Fuldt selvkørende funktion" via bank overførsel | Tesla Forum

larsHG
larsHG Dec 28 '19

Er der nogle der har haft held til at købe en opgradering - denne gang "Fuldt selvkørende funktion" via. bank overførsel.

Årsagen til spørgsmålet er naturligvis at jeg slogs lidt med banken om at et 50.000 kr køb via. en udenlandsk hjemmeside burde være muligt, uden alt for mange udgifter.

Fuldt selvkørende funktion

bskaarup
bskaarup Dec 28 '19

Jeg prøvede først med mit Visa kort, men det var ikke muligt. Efter råd fra min bankrådgiver brugte jeg mit Mastercard. Jeg flyttede først pengene til den konto som er tilknyttet Mastercard og kunne derefter købe FSD med Mastercard da max kredit ikke blev overskredet da der var "penge på kortet".

HemligNemlig
HemligNemlig Dec 28 '19

Hvordan kan de levere det når det ikke er tilladt i eu?

voigt1
voigt1 Dec 28 '19

Helt ærligt - hvad er det man giver 50.000 for ? Har ikke helt forstået at betale for nogen funktioner, der ikke fungerer her i landet. Kan man ikke vente med at købe til tingene virker ? Får man noget der virker for de 50.000 mange penge ?

HemligNemlig
HemligNemlig Dec 29 '19

Er autopark ikk standart i m3 som det er på S?

Bruger det max 2 gange om året så hvis det er det man får for 50k virker det meget dyrt.

Mizzle
Mizzle Dec 29 '19
Man får pt. Summon (basic og advanced, som dog ikke virker), Navigate on Autopilot, vognbaneskift under Autopilot og autoparkering. Jeg købte med mit MasterCard Platinum, det virkede fint, men fejlede også med Visa-kort.
P85DK
P85DK Dec 29 '19

Tjoo - eller du sparer 50.000 kr, da flere af funktionerne aldrig bliver godkendt i den tid du har bilen ...

PeterE
PeterE Dec 30 '19
Citat fra HemligNemlig

Er autopark ikk standart i m3 som det er på S?

Bruger det max 2 gange om året så hvis det er det man får for 50k virker det meget dyrt.

Autopark er ikke standard i TMS, det var det i 2015 og lidt senere. Nu er det også en del af FSD - ligesom i TM3.