Der er EON lader i Hurup, ca 300 meter fra hovedvejen fra Thisted til Struer. mener der er 2 x 11 kW.
Dertil er der 6 hvoraf 1 er i brug just n, i Nykøbing Mors på Jernbanevej.
Jen siger der er en eon I klitmøller?
Ja prøv at klikke på linket i mit første svar (#6).
Underligt at den ikke vises. Ring evt. til eon og spørg. Jeg har selv oprettet denne eon lader. Den er heller ikke på eons kort.
Ja tak for info, jeg så den godt på din plugshare link, så håber den er der:)! Kan jeg så bare swipe med mit eon kort og så fylde el på dyret?
Den eon drive app, er generelt ringe...jeg prøver at spørge dem, hvis jeg ellers kommer igennem.
Tak for hjælpen:)
Forklaring af ikonernes farver kommer her, fundet inde i appen :)))Hej Peter, og jeg troede jeg havde checket appen... Well sorry :D så var den åbenbart deaktiveret igår... Men nu er den grøn igen. Anyways vil jeg nok bare prøve den eon ved rosen. Selvom den ikke figurerer i appen... Skal jeg abre swipe mit eon kort som normalt og så kan jeg fylde den hvide pony op?
Den kan senest tjekke ud efter 8 timer(4.30)... som ved hvad der sker hvis jeg nu først henter bilen senere end det... Fx kl 7?
Kl. 4.30 præcis vil den låse ladestikket fast til bilen, så du ikke kan slippe derfra. Straks derefter vil den begynde at suge al strømmen tilbage fra bilens batteri (dette koster sikkert ekstra 8,5 kr/kWh) og sende energien ud på nettet. Du kan intet gøre, for stikket sidder uhjælpeligt fast! Dette vil så fortsætte, indtil batteriet er tømt fuldstændig inkl. brick protection og det hele. Afslutningsvist vil den så i ét kraftigt stød forsøge at lade al energien tilbage i bilen endnu engang i et forsøg på at brænde bilens onboard lader af (dette koster så igen 8,5 kr/kWh, men bare rolig - selvom energistødet er meget effektfuldt ligesom et lyn, så er det så kortvarigt, at det ikke løber op i ret mange kWh). MUHAHAHAHAHA.... ;->
/S
Håber du nyder dit ophold i Klitmøller :-)
Og godt nytår til jer allesammen!!