Loading...
dk

SOLGT: Blå 16A CEE adapter til Tesla UMC gen 2 | Tesla Forum

Mizzle
Mizzle Dec 29 '19

Kan bruges til at lade op til 3,7 kW på en enkelt fase.

Helt ny og ubrugt. Sælges da jeg ikke har behov for den, og den angiveligt ikke medfølger til nye biler i dag.

OBS: Kan KUN bruges med generation 2 af UMC'en, dvs. den, der leveres sammen med Model 3.

Pris: 250 kr.

Kan ses og afhentes i Karlslunde, alternativt sendes på købers regning for 50 kr. yderligere.

Forummets indlæg er redigeret af Mizzle Feb 26
alexkotsc
alexkotsc Jan 7

Jeg tror du glemte prisen Mizzle ;)

Hvis jeg ikke kan lokke den ud af Tesla på fredag er jeg interesseret afhængig af prisen selvfølgelig.

Mizzle
Mizzle Jan 7
Ah, beklager. Har skrevet 250 kr. på DBA, da jeg ikke har nogen anelse om hvad den koster :-)
alexkotsc
alexkotsc Jan 7
Citat fra Mizzle Ah, beklager. Har skrevet 250 kr. på DBA, da jeg ikke har nogen anelse om hvad den koster :-)
Hehe, fair nok :-)

Jeg er interesseret men forsøger selvfølgelig at få lokket en ud af Tesla når jeg henter bilen, da den alt andet lige medfulgte da jeg bestilte bilen :-)
Mizzle
Mizzle Jan 7
Du skal være mere end velkommen. Krydser trods alt fingre for at du kan få den med uden beregning :-)
alexkotsc
alexkotsc Jan 11

@Mizzle Beklager jeg ikke vendte tilbage hurtige, har haft travlt med at fræse rundt i ellerten :)

Der fulgte heldigvis en blå CEE adapter med :)

Mizzle
Mizzle Jan 12
Haha, fantastisk! Nyd bilen
alexkotsc
alexkotsc Jan 13

Tak :D

Tesladriver
Tesladriver Feb 26

Er interesseret - er den solgt?

Mizzle
Mizzle Feb 26
Citat fra Tesladriver

Hej! Ja, den røg faktisk afsted med posten i dag, beklager. Har netop opdateret titlen på tråden. 

Tesladriver
Tesladriver Igår, 08:08
Quote from Mizzle
Citat fra Tesladriver

Hej! Ja, den røg faktisk afsted med posten i dag, beklager. Har netop opdateret titlen på tråden. 

Ok - tak for svar :)