Loading...
dk

Hjulmøtrikker 3, S & X sælges | Tesla Forum

voersaa
voersaa Jan 5

Jeg har 20 hjulmøtrikker som jeg ikke skal bruge og som aldrig har været påmonteret. 

De passer til Model 3, S og X. Det bør dog nævnes at de sidder noget højt på model 3 aero fælgen (se eventuelt billede), jeg kunne godt påmontere plastikskjoldet men det var lidt svært at få det af igen.

Det drejer sig om disse:

https://wheeladaptersusa.com/products/20x-tesla-oem-replacement-lug-nuts-14x1-5-fits-model-s-model-3-model-x?_pos=1&_sid=b1de9a467&_ss=r

De befinder sig i Greve og sælges for 400,-.

Arbejder på Frederiksberg og er ofte i Frederikssund så de kan eventuelt afhentes/afleveres der. 

Mizzle
Mizzle Jan 5
Jeg købte 20 styk for 176 kr. hos Tesla i slutningen af marts sidste år, så 400 kr. er rimelig højt sat.
Forummets indlæg er redigeret af Mizzle Jan 5
voersaa
voersaa Jan 5
Det lyder meget billigt for hjulmøtrikker. En stykpris på under 9,- tror jeg aldrig jeg har set nogen steder. Må jeg spørger hvordan du præcist gjorde det?
Mizzle
Mizzle Jan 6

Jeg bad bare om sorte hætter til mine eksisterende hjulmøtrikker (de gamle alu), og fik at vide at de ikke var kompatible, så jeg skulle også have nye møtrikker. Jeg gav 7,04 kr. ex moms stykket for både hætter og møtrikker, men jeg kan godt se at det umiddelbart kunne ligne en fejl. Beklager, hvis det er tilfældet, jeg kan bare videregive hvad jeg har givet :-)