Når jeg klikker på de forskellige superchargere i DK på skærmen i bilen står der en pris pr. kilowatt. Den pris varierer mellem kr. 2.82 og kr. 2.94.
Er det korrekt at der er forskellig pris eller er prisen kr. 2.90 som Tesla skriver på hjemmesiden?
Når jeg klikker på de forskellige superchargere i DK på skærmen i bilen står der en pris pr. kilowatt. Den pris varierer mellem kr. 2.82 og kr. 2.94.
Er det korrekt at der er forskellig pris eller er prisen kr. 2.90 som Tesla skriver på hjemmesiden?
Køge var dyrest da jeg så efter, men der var stationer i Jylland der var dyrere end Slagelse.
@BOF trækker du så ikke en ledning rundt og leverer til 2,32, jeg skal til Svendborg i nær fremtid, så kunne det være rart med en ladning, inden jeg skal hjem til AAL igen.
Det koster jo alt andet lige lidt at lave en SuC, og det skal vel tjenes hjem igen. På den anden side så kunne Tesla jo bare indføre et tillæg på eks 50.000 ved køb, så har du free supercharging.
Men kan det betale sig? Vi har brugt for samlet 1400 kr i ladning udenbys på 25.000 km. Så kan jeg ikke umiddelbart se ideen i free supercharging. Af de 1400 er de første 700 fra ny og 3 uger frem, til vi fik garagen klar.
Vi bruger godt nok også sjældent andet end laderen herhjemme. Vi har EON abonnement da det godt kan betale sig for os og de får gange vi har kørt fra Aarhus til København og tilbage, har vi derfor benyttet Clever / EON's UFC ladere.
Hvis du skal til Svendborg, så er der lige kommet gratis 50kw standere i byen!
https://faa.dk/artikel/julegaver-med-stik-el-selskab-donerer-fire-ladestationer-til-el-biler
Ja men jeg bemærker at brugere har noteret at de ikke kunne starte den 50 kW lader i Svendborg. Samtidig med det er 2 km fra hvor vi skal til møde.
Vi bruger godt nok også sjældent andet end laderen herhjemme. Vi har EON abonnement da det godt kan betale sig for os og de får gange vi har kørt fra Aarhus til København og tilbage, har vi derfor benyttet Clever / EON's UFC ladere.
Hvorfor er de der EON/Clever UFC ikke aftegnet i EON's app. Jeg ved godt de er i Nyborg og Fredericia, men jeg kunne ikke finde dem i App'en igår.
Kigger jeg så på plughsurfer, så er de noteret.
Du betaler pr. kWh du får på, så kig på hvor mange kWh du ladet med for at beregne prisen, km siger intet
Har lige ladt op i Hjørring. 207kr for ca, 400km. Plejede det ikke at være væsenligt billigere? Havde forventet nærmere 30øre per km. Men det er måske elfgifter der er blevet forhøjet?Tesla er begyndt at tage penge for alt den strøm de levere inklusiv tab, før i tiden betalte du kun for den mængde strøm batteriet modtog