Loading...
dk

Det var en overraskelse | Tesla Forum

Twinauto
Twinauto Jan 15 '20
Skulle for første gang bruge mit Clever abonnement i Nyborg, troede det var max 50 kw, men helt nyt anlæg med 130 kw:-))))
webercarbmann
webercarbmann Jan 15 '20

Er det en af da ladere de har fælles med EON? 

Twinauto
Twinauto Jan 15 '20
Kunne godt se sådan ud - 4 standere under tag, og der lå stadigvæk grus mv efter ooførelsen. Den er ikke en gang opdateret pp Clevers app
Twinauto
Twinauto Jan 15 '20
Citat fra selsoe

Er det denne?

https://www.plugshare.com/location/51538

Yep
RUNE2
RUNE2 Jan 15 '20
Stadig gratis? 
Twinauto
Twinauto Jan 15 '20
Citat fra RUNE2 Stadig gratis? 
Ved jeg faktisk ikke - har abonnement hos Clever og brugte min brik
Ice2EV
Ice2EV Jan 15 '20

Da jeg var ved Ionity i Nyborg i december, var den gratis og startede ligeså snart jeg sattes stikket i og inden jeg nåede at få mobilos op af lommen.

krabbe
krabbe Jan 15 '20
Sjovt at de vælger Nyborg når de har Korsør (lige efter betalingsanlæget)
Omkring Odense havde været smartere.
P85DK
P85DK Jan 16 '20
Citat fra krabbe Sjovt at de vælger Nyborg når de har Korsør (lige efter betalingsanlæget)
Omkring Odense havde været smartere.

 

Billig el installation, da betterplace allerede har betalt for det 

baldur
baldur Jan 16 '20
De har muligvis ikke helt selv valgt stederne da de vandt et EU udbud om at opstille ladere langs det danske motorvejsnet med støtte.
jramskov
jramskov Jan 16 '20

Den har været der i et stykke tid, jeg ladede der 1. december og ja, det er en del af Clever/EON samarbejdet. Der er også kommet en ved Haverslev.

Ice2EV
Ice2EV Jan 16 '20
Quote from P85DK
Citat fra krabbe Sjovt at de vælger Nyborg når de har Korsør (lige efter betalingsanlæget)
Omkring Odense havde været smartere.

 

Billig el installation, da betterplace allerede har betalt for det 


Vil det sige hvis der er en tidligere Betterplace station, at vi kan forvente der dukker en UFC op i nær fremtid?
 
jramskov
jramskov Jan 16 '20

Jeg tror det ikke, men hvis det var tilfældet, så skulle der komme en ved Stilling (Skanderborg). Jeg så hellere der kom en UFC ved Herning.

CanEl
CanEl Jan 16 '20

der er en på vej i ikast , lige ved afkørsel øst.

var forbi i dag og så at 10kV forsyning var under montage.
tesla køber 10kV og har selv trafo, da de vil have en speciel spænding, (ikke 230/400V)men vist 450-500v.

ved siden af bygger M. donald, og på den anden side kommer en OK station.
de 2 stk røde kabler er 10kV kabler.
den kan levere 1250kVA,til teslas trafo.
 

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Jan 16 '20
jramskov
jramskov Jan 16 '20

Er det en Tesla SC?

KimT
KimT Jan 16 '20

Det skulle det være. Var vist nævnt i et ref. fra et byrådsmøde. Der er en tråd et eller andet sted.

Ville faktisk selv have været forbi i weekenden for at se hvor langt de var

webercarbmann
webercarbmann Jan 16 '20

Der er ikke nogen planlagt SUC ved Ikast på Teslas kort der næsten lige er blevet opdateret, men det er måske Holstebro der er blevet flyttet? 

Det er altid fedt med nye SUC men Holstebro er nu bedre placeret for vestkysten. 

jramskov
jramskov Jan 16 '20

Det ville også være federe hvis laderen var ved Herning for dem der kommer via motorvejen fra Vejle, men flere ladere er altid velkomne :-)

Vildgut
Vildgut Jan 16 '20
Quote from jramskov

Det ville også være federe hvis laderen var ved Herning for dem der kommer via motorvejen fra Vejle, men flere ladere er altid velkomne :-)

+1
Sider: 1 2 3 »