Loading...
dk

Det var en overraskelse | Tesla Forum

Fsch
Fsch Jun 4
Citat fra Kiefer

Evt oprette en N26 konto (gratis tysk bank), og så bruge overførsler den vej igennem?

Hvad får man ud af at gøre det, ud over et step mere og ekstra arbejde? 
Det fungere fint at betale fakturaen fra Eins direkte fra din netbank. 

Kiefer
Kiefer Jun 4

Vr det ikke for at slippe for gebyret med udenlandsoverførsler?

HrMogensen
HrMogensen Jun 6
Benyttet EINS-kortet 2x ved EON standere.
Fået en samlet regning et par dage efter på mail hvor det fremgår at de trækker beløbet via det betalingsmiddel jeg har registreret.
Har registreret mit VISA/DK-kort i app’en.

Men jeg skal altså regne med et gebyr?
Fsch
Fsch Jun 7
Citat fra Kiefer

Vr det ikke for at slippe for gebyret med udenlandsoverførsler?

Der var intet gebyr i min bank da jeg betalte min eins regning / faktura for April.  

Fsch
Fsch Jun 7
Citat fra HrMogensen Benyttet EINS-kortet 2x ved EON standere.
Fået en samlet regning et par dage efter på mail hvor det fremgår at de trækker beløbet via det betalingsmiddel jeg har registreret.
Har registreret mit VISA/DK-kort i app’en.

Men jeg skal altså regne med et gebyr?

Da jeg oprettede mig i April kunne man ikke tilføje et betalingskort, kun en SEPA betalings aftale og det havde de vidst en del problemer med for kunder i Danmark, så nu får man en regning i stedet for. Jeg ved ikke hvordan det er med kort gebyr ved betalinger til udlandet, men i min bank (Ringkøbing Landbobank) var der intet gebyr ved at betale regningen.

HrMogensen
HrMogensen Jun 7

FSCH >

Jeg tror sgu bare jeg laver den nemme og ser hvad det ender med når det første gang trækkes fra kortet. Er det et nævneværdigt gebyr så ringer jeg til min gode bankmand og spørger hvordan jeg lettest slipper for det :) 

Nyegaard
Nyegaard Jul 23

Jeg har lige oprettet mig som kunde hos eins.. og man kan altså taste sit VISA kort ind i deres mobil app. Så mon ikke man deri gennem slipper for de 25kr i SEPA?

jth
jth Jul 24
Hvordan opretter I jer hos eins? Det er ikke lykkedes mig at gøre det i app’en (iPhone)

“Registreringen mislykkedes. Prøv igen senere”
HrMogensen
HrMogensen Jul 25
Citat fra Nyegaard

Jeg har lige oprettet mig som kunde hos eins.. og man kan altså taste sit VISA kort ind i deres mobil app. Så mon ikke man deri gennem slipper for de 25kr i SEPA?

Sandsynligvis ikke...
Har gjort det samme for 2 måneder siden men de sender en opkrævning til udenlandsk overførsel alligevel. Eins meddeler at danske banker generelt ikke godtager automatisk hævning via VISA når det ikke er et fast abonnement (som fx Netflix).
Er dog så heldig at det koster mig 0 kr i min bank.
HrMogensen
HrMogensen Jul 25
Citat fra jth Hvordan opretter I jer hos eins? Det er ikke lykkedes mig at gøre det i app’en (iPhone)

“Registreringen mislykkedes. Prøv igen senere”
Fang EINS support via deres mail. De svarer altid indenfor er par dage (oftest på tysk men du kan altid svare dem på engelsk).
Ice2EV
Ice2EV Jul 27

Prøvede selv, og fik mange fejl. 

Men opdagede der manglede et tegn på kodeordet. Så har du kun tastet 7 tegn så vil den ikke acceptere det.

Sider: « 1 2 3