Loading...
dk

Waoo tv, når jeg "tanker"? | Tesla Forum

Mikany
Mikany Jan 24 '20

Jeg har tidligere kunne se web tv når "tanker", men nu pludselig siger den at det ikke er muligt, at se tv på dette netværk (bilens netværk).

Det går fint at se det når jeg kobler mig på mit netværk hjemme.

Nogen der haft lignende oplevelse ? ?

Forummets indlæg er redigeret af Mikany Jan 24 '20
Micmex
Micmex Jan 24 '20

Det kan være et WAOO problem, jeg kan fint se Yousee webtv under “optankning”

Mikany
Mikany Jan 25 '20
Det var også den første tanke der slog mig, men da jeg koblede bilens på et andet netværk (min telefon), så virkede det fint.
Der har været snak om at Tesla ikke længere vil "betale" for dataforbrug i bilerne, måske det er sneget ind ad bagdøren.
Ved du om man kan sætte et andet simkort i ??

Micmex
Micmex Jan 25 '20

Spurgte til det da jeg fik udleveret min model 3 i december og der sagde de, at der var gratis data i de 2 dyreste model 3 i et år, derefter skulle der formentlig betales for data.

Twinauto
Twinauto Jan 25 '20
Du kan jo se inde på bilens profil hvornår dit premium abonnement udløber, mit udløber præcis 12 mdr efter levering
Mikany
Mikany Jan 25 '20

Tjekkede lige, men kan ikke finde nogen udløbsdato. Du mener det står på bilens info på nettet??

Er det under udstyr og priser?

Forummets indlæg er redigeret af Mikany Jan 25 '20
NBO
NBO Jan 29 '20

Jeg har oplevet at mit data netværk i bilen placerede mig i Sverige.
Kan være at Waoo blokerer for at man kan bruge deres tjeneste udenfor DK?

Mikany
Mikany Jan 29 '20

Jeg har efterhånden fundet ud af at det er netværk der driller, havde en mistanke om at det kunne have været afspilleren i computeren, men det hele virker fint når jeg kobler på mit eget netværk..

Gad vide om man kan skifte simkort i bilen ??

P85DK
P85DK Jan 29 '20

Tesla's gateway er helt vilkårlig alt efter hvad der er billigst for dem. I lang tid har det været i Asien et sted. Prøv at gå på google.com, så vil den komme op på lokalsproget for hvor gateway er - mit bud er at WAOO ikke har rettighederne til at sende deres tjenester til fx. Asien.

Du kan godt skifte til dit eget sim, men det er ikke helt let og så kommer spørgsmålet nok om hvor vigtigt det er for dig at kunne se WAOO i bilen ...

bskaarup
bskaarup Jan 30 '20

Jeg testede boxerplay.dk i dag. Det virker fint når bilen holder stille men ikke når bilen kører.