Jeg kan kun tilslutte mig de andre kommentarer. Det er en no-brainer. Med det kørselsbehov, så skal du have en M3 Long Range og et Clever abonnement giver den klart billigste ladeløsning. Du kan naturligvis også overveje en S/X Long Range, hvis du vil have en større bil og har pengene.
Kun hvis du altid har mulighed for at lade på arbejdet, kan du evt. overveje at nøjes med en kortere rækkevidde.
Min tommelfingerregel hedder: Dit daglige kørselsbehov bør ikke være længere end ca. 0,6 gange bilens WLTP-rækkevidde, hvis du vil være rimeligt sikker på at have rækkevidde nok til både motorvejskørsel, vintervejr, modvind, et par små svinkeærinder udover din daglige pendlertur, lidt buffer i top og bund af batteriet, samt lidt ekstra til degradering af batterikapaciteten, når batteriet bliver slidt efter nogle år. Så burde du kunne klare dig uden problemer på 99% af årets dage. De sidste 1% af dagene kan du så klatlade lidt på hjemturen, eller du kan vælge at køre lidt mere sparsommeligt og klare den hjem alligevel.