Loading...
dk

Problemer med EON hjemme ladeboks | Tesla Forum

Bilen
Bilen Feb 3 '20

Hej,

Jeg har EON "all inklusive" abonnement på nu 3. år. Jeg har den oprindelige opladeboks (den som er fra BetterPlace) og har inden for de sidste 2-3 måneder oplevet at den går i fejl (lyser rødt) når den skal til at afgive strøm. Som regel når jeg vil forvarme bilen, men også nogle gange når den starter opladning kl 4 om morgen og bilen derved ikke blive opladet. Hvorefter jeg er nødt til at tage strømmen til boksen.

Er der andre der har oplevet det problem?

Har haft fat i deres kundeservice flere gange men problemet består.

HemligNemlig
HemligNemlig Feb 3 '20

Niks og ville da prøve at forlange at boksen skiftes, kan de ikke selv se nogen fejl?

Ice2EV
Ice2EV Feb 4 '20

Ikke en oprindelig boks, men den nye version gik i rødt her på matriklen.

Det hjalp ikke at ringe til kundeservice, som godtnok fik den til at lyse hvidt. Men den opførte sig stadig mystisk. Der blev booket en elektriker fra samme firma som opsatte den.

Det tog ham 5 minutter, fordi han havde adgang til en tekniker hos EON et trin bag ved support. Support kunne lave diverse resetter og andre quick fix'. Men ham teknikeren kunne lægge en ny opdatering ind, og så har den spillet lige siden.

jramskov
jramskov Feb 4 '20

Jeg har oplevet noget af det samme som Ice2EV. Fik i sidste ende boksen skiftet.