Loading...
dk

Tesla service/ranger. 5* | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Ice2EV
Ice2EV Feb 6

Hej folkens.

Nogen gange må man godt komme med positive oplevelser.

Forrige uge opdagede jeg at den lille runder klap foran hvor trækkrog monteres var revnet og 1/3 var helt væk, måske et stenslag eller som service tænkte der var nogen der havde haft kig på vognen. Tesla Service havde en på lager fik den malet og da Ranger var på rundtur i AAL, kiggede han forbi og monterede den. Han havde lidt halv travlt, så vi snakkede bare om de stænkklapper jeg havde hentet i Århus. Super service, ikke en giga operation, men god service.

Derfor dagens oplevelser beskrevet.

Til morgen ringer jeg på service nummeret, ventetid på 4 minutter, meget acceptabelt. Aftalte at jeg ville tage billede af sagen, således vi har noget at diskuterer uden jeg skal bruge 3 timer på at få syn for sagen i Århus.

2 Timer senere så går jeg ud af fordøren og der holder dælme samme Ranger.......... Ok han var ovre ved genboen og lave stort service og tilbagekaldelser på deres S. Så tænkte jeg måske han lige har tid til at se på mit lille spørgsmål. Det var bare en lille justering, formentlig opstået efter Dinitrol behandlingens montage af inderkærme i bag.

Så siger han "du jeg har ikke så meget på programmet idag, så hvis du vil have hjælp til stænkklapperne, så har jeg tid idag. "

Sådan, det er da opsøgende arbejde, og mega fedt man kan være så heldig. ;-)