Jeg kunne godt mangle lidt input, hvorvidt Tesla 3 er noget for mig - eller nærmere, jeg mangler måske nærmere gode argumenter til mig selv at det er noget for mig
Kører årligt typisk knap 20,000 og dagligt kører jeg 35 km almindelig landevejs kørsel - så det er jo ikke ligefrem fordi jeg brænder mange penge af på brændstof. Der er selvfølgelig stadig nogle ture rundt omkring i landet, men aldrig over 300km i det på en tur
Jeg er jo lidt forelsket i sådan en Tesla 3, men tænker hvorvidt det overhovedet med mit kørselsbehov er noget der giver mening. For selvom man selvfølgelig har mange drømme skal det jo også give mening ( i min verden ihvertfald)
Ved ikke om det er andre der sidder i samme båd som mig som evt. er hoppet over på Tesla
Rent plads mæssigt opfylder den også behov hvis man nu skal have en barnevogn osv med ?. Har i dag en stationcar og Tesla 3 ved jeg godt bagagerum jo er nærmere Sedan.
Allerhelst ville jeg købe en brugt der har kørt 5000-10000km, men når jeg ser brugt priser på den type nyeere modeller syntes jeg der måske kun er 20,000 at spare og det er jo for lidt i min verden. Men Tesla ser ud til at holde prisen godt på brugtvogn - selvom Batteriet jo er det ømme punkt jo ældrer den bliver
Når jeg ser min nuværende bil som jeg købte for knap 300,000 for snart 5 år siden, står den til en salgs værdi vel omkring de 130/140,000. Så en halvering, men det vil vel ikke være meget anderledes med en Tesla tænker jeg ud over du selvfølgelig mister flere penge, da købs prisen er højere