Loading...
dk

Bilen "slukker" ikke | Tesla Forum

brenly
brenly Feb 14 '20

Hej :)
Min tesla gider ikke at slukke for skærmen, når jeg lukker døren.
Den gider heller ikke at låse døren, når jeg går væk fra bilen.
Den eneste måde at slukke / låse døren på er når jeg går ud og åbner og lukker passagerdøren.
Jeg kan godt låse døren med min nøgle, men den slukker ikke skærmen
Nogen der har erfaring med det?
Dørene fejler ikke noget, det har jeg fået bekræftet af en "Tesla mand" 

Håber nogen kan hjælpe, så jeg slipper for en service :D

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 14 '20

prøv en deep reset med foden på bremsen og begge scroll hjul/knapper inde.

Kiefer
Kiefer Feb 14 '20

Det er ikke på grund af noget så simpelt, at du har glemt at tage ekstra-nøglen ud af bilen?

Det har jeg selv gjort et par gange, hvor jeg har oplevet at bilen ikke låste da jeg gik fra den og skærmen stadig var tændt. 

Blot et gæt...

/Martin

brenly
brenly Feb 15 '20

Tak for jeres svar. 
Jeg har nulstillet den til fabriksindstilling, har også prøvet at lavet deep reset :(
Ja, troede nemlig også at det var nøglen der var problemet, men det virker hver gang jeg åbner og lukker passagerdøren, så ved jeg at den slukker.
Var henne ved tesla, de har heller ikke prøvet det før, men de vil gerne have den til service. 
Jeg er bare bange for at det bliver en dyr omgang :D

PeterE
PeterE Feb 15 '20
Hvis den er ude over garantien, så koster det nok noget - og så ville jeg 100% først køre til Autoskadestuen eller Hinnerup Auto. Det kunne være et håndtag der fejler, og netop de super - ingen ironi - fede håndtag på TMS er en sliddel og elektronikken i dem slides i stykker...
brenly
brenly Feb 15 '20

Ja, den er desværre uden for garantien :(
Det sidste der er blevet gjort på bilen er at den har været til service for at skifte "motoren" også har jeg lige fået pakket bilen ind i folio. Jeg tror det er efter bilen er blevet pakket ind, den gøre det her nummer. 
Ved ikke om foliet sider under håndtaget og driller, men den fejler ikke med at gå ind og ud, når jeg låser den manuelt, men skærmen er så stadig tændt, når jeg bruger nøglen og låser den :(

brenly
brenly Feb 17 '20

Problemet er opstået fordi der er børnesæde på passagersiden, og selen var sat til.
Så jeg skal "bare" tage selen ud hver gang jeg går ud af bilen :s