Loading...
dk

håndtag virker ik? | Tesla Forum

brenly
brenly Feb 17 '20

Hej, 
Alle håndtag kommer ud når jeg nærmer bilen. Passagerdørens håndtag er ude men kan ikke åbne døren? Den går ind og ud normal, men kan ikke åbne døren udefra, men virker fint indefra, nogen der har oplevet det før?

JesperLH
JesperLH Feb 17 '20
Ledningen til den ene switch kontakt er sikkert knækket. Hinnerup Auto udbedrer der for 800-900kr. Har selv været der:)
brenly
brenly Feb 17 '20

Problemet er løst ved at lave en reset. Men synes den reagere langsomt mår jeg prøver at åbne døren. Måske det er tegn på at håndtaget måske skal skiftes snart?

 

brenly
brenly Feb 17 '20
Citat fra JesperLH Ledningen til den ene switch kontakt er sikkert knækket. Hinnerup Auto udbedrer der for 800-900kr. Har selv været der:)
Taak :) må lige se om den gøre det igen, den virker som om den er langsom med at opfatte at jeg er ved at åbne døren.
Forummets indlæg er redigeret af brenly Feb 17 '20
DeaconWP
DeaconWP Feb 18 '20

Hvis der i fremtiden dukker problemer op med Jeres Model S håndtag, hvor I skal betale andre for at reparere dem, så skal I tænke Jer rigtig godt om.

Så skal I kraftigt overveje, ikke at bruge andre end Tesla til at udføre fejlretningen.

De tilbyder i dag et helt nyt håndtag, konstrueret på en ny måde, med nyt ledningsnet, der går ud i en boks inde i døren.

Og det koster kun 2.400 kroner monteret og det hele..

Så det er virkelig værd at overveje, om ikke det er den løsning man skal bruge.

PeterE
PeterE Feb 18 '20
Citat fra DeaconWP

Hvis der i fremtiden dukker problemer op med Jeres Model S håndtag, hvor I skal betale andre for at reparere dem, så skal I tænke Jer rigtig godt om.

Så skal I kraftigt overveje, ikke at bruge andre end Tesla til at udføre fejlretningen.

De tilbyder i dag et helt nyt håndtag, konstrueret på en ny måde, med nyt ledningsnet, der går ud i en boks inde i døren.

Og det koster kun 2.400 kroner monteret og det hele..

Så det er virkelig værd at overveje, om ikke det er den løsning man skal bruge.

God pointe, tak (!) 
 
Tænk hvis der fandtes en prisliste :)
brenly
brenly Feb 18 '20

Tak :) Det vil jeg helt klart overveje :)

JesperM
JesperM Apr 22 '20

Hej med jer

Er der mon nogen der har købt ekstra Paddle Gear belag, til at reparere håndtag der ikke vil køre ud, som kunne tænke sig at sælge mig et?

Jeg har spurgt ved Tesla og de vil ikke sælge mig nogen på trods af at det ser ud til at man kan købe dem hos Tesla i USA.

Jeg har set man kan få dem i fræset rustfrit stål fra Holland men jeg kan godt leve med en almindelig.

webercarbmann
webercarbmann Apr 22 '20
Citat fra JesperM

Hej med jer

Er der mon nogen der har købt ekstra Paddle Gear belag, til at reparere håndtag der ikke vil køre ud, som kunne tænke sig at sælge mig et?

Jeg har spurgt ved Tesla og de vil ikke sælge mig nogen på trods af at det ser ud til at man kan købe dem hos Tesla i USA.

Jeg har set man kan få dem i fræset rustfrit stål fra Holland men jeg kan godt leve med en almindelig.

Er det dimsen  med "tænder" der nogle gange går i stykker? Jeg mener at jeg har en sådan liggende.  Skriv lige til 911jensen@gmail.com og jeg kan sende et billede .

Forummets indlæg er redigeret af webercarbmann Apr 22 '20
JesperM
JesperM Apr 23 '20

Yes, det er det. Tak, jeg skriver :-)

Hummer75
Hummer75 Apr 23 '20
Citat fra JesperM

Hej med jer

Er der mon nogen der har købt ekstra Paddle Gear belag, til at reparere håndtag der ikke vil køre ud, som kunne tænke sig at sælge mig et?

Jeg har spurgt ved Tesla og de vil ikke sælge mig nogen på trods af at det ser ud til at man kan købe dem hos Tesla i USA.

Jeg har set man kan få dem i fræset rustfrit stål fra Holland men jeg kan godt leve med en almindelig.

 

Siger du, Tesla ikke vil sælge dig et - for det SKAL de !? (men ja ... der findes bedre typer på ebay også ... også ledningsnettet ... når/hvis det går i stykker.)