Loading...
dk

Model 3 power Trunk and Frunk fra HANSSHOW | Tesla Forum

Omega71
Omega71 Feb 18

Hej Alle TM3 ejer eller kommende ejere.

Jeg har været i kontakt med HansShow som sælger automatik til Trunk og Frunk som i nok alle har hørt om.

Jeg har aftalt en rabat ordning med dem ang fælles køb af enten et sæt eller blot enkelt styring af Frunk eller Trunk.

Det er lavet sådan at hvis der kan samles 15 som vil have et sæt eller enkelt styring, kan der laves en rabatkode til os, og der gives 15 % på købet. De sørger for fragt, told og moms.

Hvis vi kan samle mere end 20 personer, vil rabatkoden blive på 20 %. De sørger for fragt, told og moms.

Hver enkelt får tilsendt varen og betaler selv for varen. Så ikke noget med det skal afhentes et eller andet sted i landet. I kan selv følge levering osv. Hvis der er spørgsmål til varen, tager i bare fat i deres support afdeling.

I kan se linket her til deres side og læse mere om varen.

https://www.hautopart.com/…/tesla-model-3-automatic-frunk-…/

Jeg skal bruge tilkendegivelser på om hvem der er interesseret, så kan vi få et overblik over hvor meget rabat vi kan få.

Efterfølgende vil der blive en bestilling som vil være bindende, hvor rabatkoden bliver lavet efter.

Så grib fat i dem i kender som han en model 3, eller får en i nærmeste fremtid, så vi kan lave en god handel.

Omega71
Omega71 Feb 18

Rabatten kan også gives til Tesla S og X ejer, som vil have Elstyring på deres Frunk. 

Omega71
Omega71 Feb 19

SÅ ER DER KODE TIL HANSSHOW; DEN GÆLDER TIL SØNDAG AFTEN 20 % PÅ ALLE KØB. KODEN ER "tesladiscount" KØB KØB OG GIV KODEN TIL DEM DER ØNSKER AT KØBE.

voersaa
voersaa Feb 19

Du ved vel ikke tilfældigvis hvem det er der kan installere det i København? (er angivet på deres hjemmeside at der er en installatør)

Omega71
Omega71 Feb 19

Du kan helt sikkert finde et medlem på en af facebook siderne, så kan hjælpe med montering. 

Vildgut
Vildgut Feb 20
Vil dette påvirke garantien på nogen måde?

Og  hvem kan man få til at installere dette... Autoskadestuen eller lignende? 
PeterE
PeterE Feb 20
Citat fra Vildgut Vil dette påvirke garantien på nogen måde?   Og  hvem kan man få til at installere dette... Autoskadestuen eller lignende? 

Ring da og spørg, det kan jeg sagtens forestille mig. 

Vildgut
Vildgut Feb 21
Quote from PeterE
Citat fra Vildgut Vil dette påvirke garantien på nogen måde?   Og  hvem kan man få til at installere dette... Autoskadestuen eller lignende? 

Ring da og spørg, det kan jeg sagtens forestille mig. 

God ide. Men kunne jo være OP vidste det eftersom han har lagt sig fast på at anskaffe det :) 
Zenon77
Zenon77 Feb 28
Jeg har bestilt Frunk+Trunk+Foot sensor, som jeg selv installerer i min Model 3 når jeg engang har fået bilen leveret. 
Når jeg har installeret det i min egen bil, regner jeg med at tilbyde at installere for andre, hvis det kan have interesse. 
Det kan foregå på mit værksted i Holsted, eller i min garage i Fredericia. 
Omega71
Omega71 Feb 28
Zenon77 det lyder som en rigtig god ide.

Jeg har også fået Hansshow til at åbne koden op igen. Denne gang dog kun med 10% på alt. Brug koden “tesladiscount”
Jeg håber monteringen går godt og der er flere der vil have dig til at montere.
HrMogensen
HrMogensen May 18
Ender det ikke med en større toldafgift - hvis det sendes fra Kina har jeg hørt at det altid pakkes op?
Omega71
Omega71 May 18
Det sendes fra Eu med told og moms betalt. Så nej der kommer ikke told eller moms på. 
Der er 15 % resten af ugen med koden “tesladiscount”

HrMogensen
HrMogensen May 19
Citat fra Omega71 Det sendes fra Eu med told og moms betalt. Så nej der kommer ikke told eller moms på. 
Der er 15 % resten af ugen med koden “tesladiscount”

Lige været i kontakt med ham fra dba der sælger trunk sættet til stortest nypris.
Han skriver at der kom en ekstra regning fordi det blev sendt fra Singapore :/ ?? 
PeterE
PeterE May 19
Citat fra HrMogensen
Citat fra Omega71 Det sendes fra Eu med told og moms betalt. Så nej der kommer ikke told eller moms på.  Der er 15 % resten af ugen med koden “tesladiscount”  
Lige været i kontakt med ham fra dba der sælger trunk sættet til stortest nypris. Han skriver at der kom en ekstra regning fordi det blev sendt fra Singapore :/ ?? 

'ham fra dba' er vel ikke den webshop der linkes til øverst ? 

HrMogensen
HrMogensen May 19

Nej en privat sælger i Ringsted - han sælger TRUNK sættet til cirka nyprisen fra HansShow's hjemmeside.

PeterE
PeterE May 19
Citat fra HrMogensen

Nej en privat sælger i Ringsted - han sælger TRUNK sættet til cirka nyprisen fra HansShow's hjemmeside.

Hvis du skal betale fuld pris, hvorfor så ikke købe et helt nyt? 
HrMogensen
HrMogensen May 19
Citat fra PeterE
Citat fra HrMogensen

Hvis du skal betale fuld pris, hvorfor så ikke købe et helt nyt? 
Enig men min bekymring gik på om det nu også blev sendt fra EU.
Denne sælger skrev nemlig at han havde samme opfattelse men at DHL pakken så pludselig kom fra Singapore inkl straft(r)old oveni.
Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen May 19
Omega71
Omega71 May 20
For det første sendes det fra Kina fra Hansshow, det næste er de bruger Bring til transport. Så det ham sælgeren oplyser er ikke korrekt. 
HrMogensen
HrMogensen May 20
Citat fra Omega71 For det første sendes det fra Kina fra Hansshow, det næste er de bruger Bring til transport. Så det ham sælgeren oplyser er ikke korrekt. 
Har lige forhørt mig via Hansshow support.
De bekræfter for det første discount koden “tesladiscount” på 15% og svarer så også følgende... 

Hi Karsten ,

Yes, we will cover the shipping cost and tax by our side. : )
You can use the discount code you have " tesladiscount " to order, you will have a special 15% discount. 

Attached is the purchase link for your convenience :

https:///...tic-frunk-and-trunk/

Please feel free to contact me if you need any other help. :)

Thanks and kind regards,
Cici

TILFØJELSE... fik også dette!!

Hi Karsten ,

Yes, please leave a note " send EU-parcel " . As some customer want to receive the parcel sooner,
we will send by DHL, UPS or others which need the customer to pay the tax. 
EU-parcel usually take about 15 days . 

We have already sent many shipment to your coutry by this taxt included channel. 
So don't worry about it. :)

Thanks and kind regards,
Cici
Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen May 20
HrMogensen
HrMogensen May 27
Nogen der har problemer med leveringen? 
Har bestilt og mailer frem og tilbage med en Cici.
Deres “EU-parcel” fragtfirma kan ikke levere til Taastrup. Jeg er jo for fan’ 20km fra centrum af hovedstaden og nu forsøges jeg overtalt til at lige betale 10$ for ekstra fragt så de kan sende Express... den pakke bliver vel flået op i lufthavnen og tilføjet straftold... 
Sider: 1 2 »