Hej Alle TM3 ejer eller kommende ejere.
Jeg har været i kontakt med HansShow som sælger automatik til Trunk og Frunk som i nok alle har hørt om.
Jeg har aftalt en rabat ordning med dem ang fælles køb af enten et sæt eller blot enkelt styring af Frunk eller Trunk.
Det er lavet sådan at hvis der kan samles 15 som vil have et sæt eller enkelt styring, kan der laves en rabatkode til os, og der gives 15 % på købet. De sørger for fragt, told og moms.
Hvis vi kan samle mere end 20 personer, vil rabatkoden blive på 20 %. De sørger for fragt, told og moms.
Hver enkelt får tilsendt varen og betaler selv for varen. Så ikke noget med det skal afhentes et eller andet sted i landet. I kan selv følge levering osv. Hvis der er spørgsmål til varen, tager i bare fat i deres support afdeling.
I kan se linket her til deres side og læse mere om varen.
https://www.hautopart.com/…/tesla-model-3-automatic-frunk-…/
Jeg skal bruge tilkendegivelser på om hvem der er interesseret, så kan vi få et overblik over hvor meget rabat vi kan få.
Efterfølgende vil der blive en bestilling som vil være bindende, hvor rabatkoden bliver lavet efter.
Så grib fat i dem i kender som han en model 3, eller får en i nærmeste fremtid, så vi kan lave en god handel.