Loading...
dk

Til "LADEGRUPPEN": Se også din "spammappe". | Tesla Forum

Hilbert
Hilbert Feb 21 '20

Der blev i går sendt indbydelse til møde i gruppen: REDUCERET LADEEFFEKT/-HASTIGHED.

Den blev sendt som gruppemail (selvfølgelig Bcc:). Derfor bedes medlemmerne venligst også se efter gårdsdagens INVITATION under Uønsket post ("spammappen").

Venligst - Diskutér eller oplys intet om mødet her - Det er et INTERNT møde for/i gruppen.

N.B. PM og tilmelding til gruppen ser ud til nogle gange at kikse. Jeg har derfor ikke kunnet invitere: Dennis8400,  Jabba,  Kasso,  Kim85D og  pil - da jeg mangler emailadresse og/eller tlf.nr.

Mvh    Hilbert

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Feb 21 '20
MOS
MOS Feb 21 '20

Der er også flere, der har været med til at diskutere og komme med bidrag til emnet reduceret ladeeffekt på forskellige tråde her på forum, men som ikke umiddelbart ser ud til at have tilmeldt sig gruppen. Så dette er bare en opfordring til de af jer, der også oplever reduceret ladeeffekt om at tilmelde sig gruppen. Det kan gøres her: http://www.teslaforum.dk/groups/16

Forummets indlæg er redigeret af MOS Feb 21 '20
Hilbert
Hilbert Feb 22 '20

Tak for din opfordring/påmindelse til deltagere på teslaforum, Mark.

Ved tilmelding, bemærk de to sidste linjer i gruppebeskrivelsen!

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Feb 22 '20
HRH
HRH Feb 24 '20
Jeg synes ikke at kunne finde gruppen
KimT
KimT Feb 24 '20

Den som MOS linker til lige et par indlæg oppe

Hilbert
Hilbert Feb 26 '20

Bemærk: Besvarelse af PM beskeder virker måske ikke - i så fald skal du svare/sende i separat PM. Husk EMNE.

For nye tilmeldinger HUSK nu også: Model, årg., mailadresse og gerne tlf.nr.

Hvis SEND tasten er orange virker afsendelsen vist, men check også om den grønne bjælke med BESKED SENDT vises. Ellers kan du ikke være sikker på at din PM modtages.

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Feb 26 '20
Hilbert
Hilbert Feb 27 '20

Er du blandt de 50 Teslaejere, der er inviteret til gruppemødet "REDUCERET LADEEFFEKT/-HASTIGHED", bedes du venligst give besked (senest på søndag) - OGSÅ hvis du IKKE kommer.   Vel mødt.             Mvh Hilbert

Hilbert
Hilbert Mar 2 '20

Tak til alle som har tilmeldt sig det første møde i gruppen: REDUCERET LADEEFFEKT/-HASTIGHED. Knapt 20 medlemmer kommer. Mangler til-/framelding fra 9. I løbet af et par dage vil de tilmeldte modtage en plan for ladning af bilerne og et opdateret program for mødet - bl.a. med et par nye interessante indlæg. Alene gruppens størrelse på pt. 57 medlemmer, som alle har konstateret væsentlig længere ladetid på SuC siden fw-opdateringen 2019.20.1 i sommeren 2019, giver mulighed for en "vægtig" sag mod Tesla.

ollos
ollos Mar 3 '20
Jeg har idag været på SUC Køge med min S 85D. Ved SoC på ca. 50 ladede jeg med kun 35 kw. Der var kun 4 biler på Helen anlægget. Et par standere væk var nyere en Tesla 3 ved at charge, og jeg talte med ham. Han ladede med 111 kw, hvilket han sagde var noget lavere end han plejede. Han kommenterede min lave charge med "Ja det gælder jo for jer med gratis opladning". Det kunne tyde på at Tesla helt bevidst ifbm. software opdateringen har nedsat ladeniveauet for os med gratis opladning !!
Hilbert
Hilbert Mar 3 '20

Det har mig bekendt intet med forudbetalt ladning at gøre - ren konspirationsteori. Og hvad model 3 ejere siger, kan vi jo ikke bruge til noget som helst - de er slet ikke ramt af fw-begrænsningerne. Enkelte aflæsninger under "tilfældige/ukendte" forhold, kan heller ikke bruges til noget.

Ser at du lige har tilmeldt dig "gruppen", Thorkild. Velkommen til. Mvh Hilbert

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Mar 3 '20
ollos
ollos Mar 3 '20
Til Hilbert: Hvor og hvornår afholdes det omtalte møde ?
ollos
ollos Mar 3 '20
Til Hilbert: Hvor og hvornår afholdes det omtalte møde ?
Hilbert
Hilbert Mar 3 '20

Oplyses helt bevidst ikke her - har netop sendt dig en mail.

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Mar 3 '20
ollos
ollos Mar 3 '20
OK