Er du sikker på at Tesla ikke tror du har solgt bilen, og så i den forbindelse begynder at fjerne div. "features" som du jo bare har lejet af den, i den bil de har stillet til rådighed for dig ;-)
Høhø, man ved aldrig ;)Er du sikker på at Tesla ikke tror du har solgt bilen, og så i den forbindelse begynder at fjerne div. "features" som du jo bare har lejet af den, i den bil de har stillet til rådighed for dig ;-)
Højst sandsynligt en kalibrering af radar. Kan også være en ledningsfejl/dårlig jord. Men det er nok kalibreringen de prøver først.
Tak :)Højst sandsynligt en kalibrering af radar. Kan også være en ledningsfejl/dårlig jord. Men det er nok kalibreringen de prøver først.
Den har jeg set flere gange... Hvis man ikke køre på AP og glemmer at holde ved rattet flere gange i træk bliver den "sur" og du får denne fejl. Sluk bilen i 10 min. og fejlen er væk. Har også oplevet det engang hvor bilen var ekstrem beskidt.. En vask fik fejlen til at forsvinde igen.
Ok, tak Mahler - jeg har prøvet alt, og den forsvinder desværre ikke. Faktisk har jeg slet ikke slået AP til, det er en anden historie.Tesla kigger forbi mit arbejde her på fredag og så ved jeg mere.