Loading...
dk

Track Mode V2 + plus nye fælge | Tesla Forum

P85DK
P85DK Mar 2

De nye fælge står godt

jramskov
jramskov Mar 3

Roadster V2 med track mode...

Der er også bla. den kommende Rimac :)

RUNE2
RUNE2 Mar 10

Super lækre tilføjelser i track mode v2.0! Håber noget af det også udrulles til os med almindelige M3P uden track-pakken tilkøbt.

jramskov
jramskov Mar 10

Track Mode V2 er en software opdatering der kommer til alle M3P. Jeg har set der er nogle i DK der allerede har fået det.  

CaptainChaos
CaptainChaos Mar 10
Citat fra jramskov

Track Mode V2 er en software opdatering der kommer til alle M3P. Jeg har set der er nogle i DK der allerede har fået det.  

Jep, jeg fik opdateringen i går og nu kan der skrues på flere ting :)
Ice2EV
Ice2EV Igår, 17:26

Nu har jeg gået og tænkt lidt over den der V2 opgradering......... Det skal dog lige siges vi har ikke en Performance, men undre mig alligevel og lidt nysgerrig er man vel altid.

Hvis nu jeg forstår det ret, så er vognen monteret med en motor for og en bag, de har en vis kapacitet som vognen er opgivet til.

Hvis man skruer på balancen til eks 20/80 forhjul/baghjul, så må man vel alt andet lige miste noget effekt/kapcitet. Normalt er den vel rimelig tæt på 50/50,  og det er vel ikke sådan at man kan overføre 30% fra forreste motor til bagerste motor med et flueben?

Eller har jeg misforstået noget?

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Igår, 19:49
MOS
MOS Igår, 20:07
Jeg vil gætte på, at balancen er 20/80 ved lav til moderat effekt. Hvis man giver den max pedal og bagmotoren får alt den effekt, den kan trække, mon ikke den forreste motor så får resten, hvis batteriet kan levere mere? Således at balancen bliver tættere på 50/50 ved fuld gas.