De nye fælge står godt
Super lækre tilføjelser i track mode v2.0! Håber noget af det også udrulles til os med almindelige M3P uden track-pakken tilkøbt.
Track Mode V2 er en software opdatering der kommer til alle M3P. Jeg har set der er nogle i DK der allerede har fået det.
Jep, jeg fik opdateringen i går og nu kan der skrues på flere ting :)Track Mode V2 er en software opdatering der kommer til alle M3P. Jeg har set der er nogle i DK der allerede har fået det.
Nu har jeg gået og tænkt lidt over den der V2 opgradering......... Det skal dog lige siges vi har ikke en Performance, men undre mig alligevel og lidt nysgerrig er man vel altid.
Hvis nu jeg forstår det ret, så er vognen monteret med en motor for og en bag, de har en vis kapacitet som vognen er opgivet til.
Hvis man skruer på balancen til eks 20/80 forhjul/baghjul, så må man vel alt andet lige miste noget effekt/kapcitet. Normalt er den vel rimelig tæt på 50/50, og det er vel ikke sådan at man kan overføre 30% fra forreste motor til bagerste motor med et flueben?
Eller har jeg misforstået noget?
Hvordan får de den så til at drifte det mere end V1. Mener hvis først forhjulene begynder at bide, så drifter den vel ikke mere...... Det er måske et spørgsmål om man justerer sensitivity på ESP'en istedet og bare kalder det at man forskyder effekten.
Ved fuld gas, så er bias mod baghjulene, det er simpelthen et spørgsmål om vejgreb. Forenden løfter og forhjulene har dermed mindre greb, vægt skubbes bagud og baghjulene får mere greb.
Den situation som MOS beskriver til sidst med regen i sving, gjort korrekt så kan du få den til at lave et 'scandinavian flick'