Loading...
dk

Overførsel af bilejerskab | Tesla Forum

Nicoviking
Nicoviking Mar 4 '20

 

Er der nogle herinde der har erfaring med overførsel af bilejerskab af brugt Tesla til egen konto? Jeg har for 3 uger siden købt en næsten ny Tesla model 3 og har fra første dag forsøgt at få den tilknyttet til min Tesla konto, så jeg kan begynde at lade opsætte vores telefoner som nøgler og iøvrigt benytte alle de funktioner der er tilknyttet det at være Tesla ejer.

Jeg har p.t. på trods af 6 henvendelser og indsendelse af dokumentation endnu ikke hørt fra dem UANSET om jeg har skrevet til customersupportemea@tesla.com eller brugt kontaktformularen via konto hjemmesiden.

DYBT frustrerende!

ollos
ollos Mar 4 '20

Hej Nicoviking. Vi var igennem det samme i sept. 2019. Du kan vel gode lade ? Men det tager lidt tid (nogle uger) før du bliver registreret i Tesla's system. I mellemtiden brugte vi den tidligere ejers opsætning, og vi fik hans koder mv. Problemet var selvfølgelig, at han kunne stjæle vores bil, men den risiko tog vi, da det var en fornuftig og tillidsfuld sælger vi handlede med.    

Danbra56
Danbra56 Mar 5 '20

Man kan evnt. sætte pin kode på for at kunne køre. 

Nicoviking
Nicoviking Mar 5 '20

Tak for input ........... har netop lige som jeg sidder og skriver disse linjer fået en bekræftelse på mailen at den nu endelig er tilføjet min konto ......... (o:

Det tager altså mellem 3 til 4 uger....!

ALT ER GODT ........ nu skal der køres (o: