Loading...
dk

Premium connectivity tilkøb | Tesla Forum

chrisdk
chrisdk Mar 5

Så blev det min tur til at få leveret min nye Model 3 SR+ - og hold da op det er noget af en bil! Jeg er helt overvældet af alle dens muligheder, og især dens infotainment system.

Som bekendt har bilen ikke Premium Connectivity, og så vidt jeg kan forstå kan det tilkøbes. Men ikke i DK? Hver gang jeg går ind på siden står det lidt kryptisk, og jeg kan ikke finde det under min konto på tesla.com.

Hvad har i af erfaringer med det?

KimT
KimT Mar 5

Et spørgmål fra en S ejer. 

Hvor meget kan du hvis du deler din internet forbindelse på din mobil - altså kører via "wifi"

ankjaers
ankjaers Mar 20

Jeg er i samme situation at der er fuldt LTE på bilen hvor streaming osv fint fungerer på farten. Men ingen information i hverken app eller på teslas hjemmeside omkring tilkøb eller om jeg er i prøveperiode. 

AgentP
AgentP Mar 23

Forumets egen konklusion, da Premium Connecivity blev frigivet til SR+ var, at vi er med på en gratis omgang. En eller anden dag, får du mulighed for at tilkøbe. Første fix er gratis, du ved...

Om det er den officielle prøveperiode, det vides ikke, da der ikke er kommet så meget info omkring det.  Så lige nu er det bare med at nyde det.