Loading...
dk

2020.8.1 - Bedre regen ? | Tesla Forum

KimT
KimT Mar 6

Nogen der har fået 2020.8.1 til deres S/X ?

Der skulle står dette i release notes :

Regenerative Braking

Only Model S and X

Regenerative braking force has been increased to improve the driving experience and increase how much energy is actively returned to the battery when slowing down.

Det er da noget jeg vl se frem til, for regen har godt nok været ringe efter at temp. kurven til regen blev hævet med 3 grader, og max. regen blev sat ned med ca 25%

Min modtager pt. ikke så mange data fra Tesla.......

migselv
migselv Mar 6

Glem det. Ifølge rapporter fra TMC lader det kun at være noget som RAVEN modellerne får.

Der er flere med pre-RAVEN Model S og X som kun får Bluetooth og Voice Command forbedringer.

Forummets indlæg er redigeret af migselv Mar 6
Ledsager
Ledsager Mar 22

Min 85D  2015 markerer at 2020.8.1.1 skulle kunne hentes via wifi men der sker ikke rigtigt noget når jeg trykker på ikonet andet end en snurrebasse der bare bliver ved med at køre rundt. 

MikaelH
MikaelH Mar 23
Citat fra Ledsager

Min 85D  2015 markerer at 2020.8.1.1 skulle kunne hentes via wifi men der sker ikke rigtigt noget når jeg trykker på ikonet andet end en snurrebasse der bare bliver ved med at køre rundt. 

Alle updates er tilsyneladende sat på pause, så de må have fundet en bug som skal løses.  

PeterE
PeterE Mar 23

Jeg er på 2020.8.1.1 i min nov 2015 85D - og det er meget, meget svært at finde nogen som helst form for ændring. 

MOS
MOS Mar 23

Jeg fik installeret 2020.8.2 i går. Ingen problemer.

Ledsager
Ledsager Mar 24

Har du oplevet nogle ændringer efter opdateringen MOS?

MOS
MOS Mar 24

Bilen står p.t. opstaldet pga. corona. Så nej, jeg har ikke haft lejlighed til at prøve den af efter opdateringen.

Ledsager
Ledsager Mar 28

Hvordan fik du 2020.8.2 installeret? Jeg kan ikke få min bil til at forbinde til wifi. Hverken vi internetdeling på telefon eller ved at holde 5-6 m fra mit wifi access point.

MOS
MOS Mar 28
Citat fra Ledsager

Hvordan fik du 2020.8.2 installeret? Jeg kan ikke få min bil til at forbinde til wifi. Hverken vi internetdeling på telefon eller ved at holde 5-6 m fra mit wifi access point.

Som jeg plejer. Jeg parkerer bilen tæt på min router, og så installerer den uden problemer. 

Hilbert
Hilbert Mar 28

Jeg fik installeret ver. 2020.8.1.1 for en uges tid siden. Jeg har bemærket en væsentlig bedre regenerering fra start med "køligt" batteri. De gule stiplede begrænsningslinjer ligger væsentligt højere end tidligere.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Mar 28
Samme oplevelse her. Fornemmer også en generelt kraftigere regen