Loading...
dk

2020.8 Driving visualization improvements | Tesla Forum

MOS
MOS Mar 21

@Ice2EV

Har du FSD?

Ice2EV
Ice2EV Mar 21

Nej men flere har nævnt de har fået uden at have tilkøbt FSD.

jramskov
jramskov Mar 21

Og du har HW3?

Ice2EV
Ice2EV Mar 21

Det tvivler jeg på da den snart er 12 måneder gammel. Nok kun 2,5

Vildgut
Vildgut Mar 21
Quote from MOS

Forbindelse til wi-fi er nok også en faktor. Min oplevelse er, at der kan gå meget lang tid, før jeg får en opdatering, da jeg har dårlig wi-fi dækning i carporten. Men hvis jeg en dag parkerer tættere på det hjørne af huset, hvor min indendørs router sidder placeret, så kommer den ofte inden for meget kort tid. Hvis du har dårlig eller ingen wi-fi dækning, kan du evt. prøve at dele wi-fi fra din mobil og lade den ligge i bilen. Det er der en del andre, der har haft held med. Men hav lige i baghovedet, at det kan være, at bilen så ikke er låst, når mobilen ligger i bilen (risiko for tyveri).

Tak for tippet. Jeg har forsøgt med mobilen også.... Men uden held... Så tænker måske der skal en genstart til! 
Viggo
Viggo Mar 22
Citat fra Ice2EV

~~Du kan nemt se hvilken autopilot hardware du har:

Tryk på bilikonen i skærmens nederste venstre hjørne
Software
Ekstra køretøjsinformation

Ice2EV
Ice2EV Mar 22

Sådan kan man hverdag blive mere klog på El Rakettos.

Den er en 2,5.

PRAERO
PRAERO Mar 22

Min 1 uge gl. Performance kører 20.4.2, står i garage 3 m fra WiFI router, og lader ikke til at have nogen opdatering på sinde:)

Opdatering står til advanced, skiftede lige sprog til dansk, og der bootede den, og syntes stadig den er up to date, men det kommer vel.

jramskov
jramskov Mar 22
Citat fra Ice2EV

Det er kun biler med HW3 der får det så vidt jeg har forstået det.

NikolajK
NikolajK Mar 23
Citat fra jramskov
Citat fra Ice2EV

Det er kun biler med HW3 der får det så vidt jeg har forstået det.

Korrekt, det er kun HW 3 der kan vise lyskryds. 

Ice2EV
Ice2EV Mar 23

Takker.

ER som også ligeglad med lyskryds, kunne bare godt tænke mig skiltegenkendelse.

jramskov
jramskov Mar 23

Enig, ville være rart hvis den genkendte hastighedsskilte ved f.eks. vejarbejde.

kapsel
kapsel Mar 23
Citat fra Ice2EV

Takker.

Selv folk med HW3, som delvist kan genkende skilte, lyskryds mv., har ikke automatisk justering af hastigheden ud fra hastighedsskiltene.. Desværre.

PeterE
PeterE Mar 23
Citat fra kapsel
Citat fra Ice2EV

Takker.

Selv folk med HW3, som delvist kan genkende skilte, lyskryds mv., har ikke automatisk justering af hastigheden ud fra hastighedsskiltene.. Desværre.

Jeg ved ikke om det er desværre, det er vistnok et bevidst valg - og det har været sådan på TMS siden jeg fik min i 2015. Fartkontrol sat på 120, rammer et vejarbejde og genkender 100% det nye skilt med 80-kmt. Jeg skal som fører holde 'styrestangen' på AP tilbage i et sekund (ca), så justerer fartkontrollen ned til hastigheden på skiltet.  

bskaarup
bskaarup Mar 23
Citat fra PeterE Jeg ved ikke om det er desværre, det er vistnok et bevidst valg 

Det har været sådan siden Tesla droppede Mobileye i 2016 for at lave deres eget system. 

Vildgut
Vildgut Mar 24
Genstartet mcu... Bilen siger stadig den er up to date :(

Vildgut
Vildgut Mar 26

Vågnede i morges og så var opdateringen der pludselig...mystisk. Nå...så skal der kigges på lyskryds. ( :D )

Metguy2000
Metguy2000 Mar 26

Lyskryds er ikke særligt interessante, og den fanger ikke alle. Togoverskæringer med aktive bomme og lys fanges slet ikke. Mærkeligt nok identificeres og vises skraldespande der står ved vejen. Typisk Tesla joke. 

jramskov
jramskov Mar 27

Autopilot stopping for red lights for the first time:
https://twitter.com/Out_of_Spec/status/1243292982444425217?s=20

Ice2EV
Ice2EV Mar 27

Hvorfor klikker han først autopilot på lige i sidste øjeblik, istedet for at køre på den hele tiden?

Sider: « 1 2 3 »