Loading...
dk

2020.8 Driving visualization improvements | Tesla Forum

KimB
KimB Mar 31

Har først fået min 20.8.1 opdatering til min SR+ i dag, til gengæld fik jeg så premium connectivity med i updaten. Vidste ikke at den var blevet frigivet i DK!

chrisdk
chrisdk Mar 31

Her til morgen fik jeg også endelig 2020.8.3 til min SR+.

Selvom jeg ikke har FSD tilkøbt, er det alligevel imponerende at se hvordan den behandler lyskryds, vejskiftebaner og baner til cyklister. Jeg ser det ikke udelukkende som en "kommerciel" manøvre, altså at man vil have folk til at købe FSD. Jeg ser det derimod som en mulighed for at vise os hvor lang teknologien er, og for at få os til at stole mere på den

KimB
KimB Mar 31

Fik du også satelit kort og Spotify?

PRAERO
PRAERO Mar 31

Satelitkort og spotify ?, fik 2020.08.3 for nogle dage siden, whats new med de 2 emner?

PeterE
PeterE Mar 31
Citat fra KimB

Har først fået min 20.8.1 opdatering til min SR+ i dag, til gengæld fik jeg så premium connectivity med i updaten. Vidste ikke at den var blevet frigivet i DK!

Kan vi blive enige om at Premium Connectivity blot er et mobilabonnement - på et simkort der allerede sidder i modemet i bilen? Det er der vist ikke meget hokus pokus over, det nye er vel at nye Tesla kunder skal lige under 1000,-/år for det.

Link her: https://www.tesla.com/da_DK/support/connectivity?redirect=no  

(og jeg forholder mig ikke til om det er dyrt eller ej, jeg ville 100% selv købe det - selvom jeg nok kunne finde på noget med mobilbredbånd, men så skal man have en dims mere og den skal have strøm fra en USB-udgang som mister strømmen når bilen låser osv osv osv)

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Mar 31
KimB
KimB Mar 31

Da vi hentede bilen for en måned siden, sagde de at premium connectivity ikke var kommet til SR+ endnu i DK, men undrede mig bare over at det i dag var aktiveret og at det skete samtidig med update til 20.8.1...

jramskov
jramskov Mar 31

@PeterE: Det er ikke kun nye kunder. Alle der har en Tesla Model 3 skal betale for det, med undtagelse af de første del i USA der fik unlimited data med.

PeterE
PeterE Apr 1
Citat fra jramskov

@PeterE: Det er ikke kun nye kunder. Alle der har en Tesla Model 3 skal betale for det, med undtagelse af de første del i USA der fik unlimited data med.

Beklager, du har 100% ret - jeg kalder alle med en bil under 1 år gammel for nye :) 

Ice2EV
Ice2EV Apr 1

@PeterE Så må man alt andet lige selv kunne sætte et hvilket som helst simkort i vognen.

1000 kr om året for data, det lyder dyrt i mine øre. Et data abonnements kostpris er ikke alverden, eks har vi i firmaet et abonnement på 20 gb om måneden for en 20'er. Ved godt det ikke er alle der kan få det abonnement, men det viser at kostprisen ikke er særligt høj.

Har vi nogen anelse om hvad forbrug der er ved premium connectivity, hvis man kun benytter trafik update og sjældent netflixer og aldrig browser.

PeterE
PeterE Apr 1
Citat fra Ice2EV

@PeterE Så må man alt andet lige selv kunne sætte et hvilket som helst simkort i vognen.

1000 kr om året for data, det lyder dyrt i mine øre. Et data abonnements kostpris er ikke alverden, eks har vi i firmaet et abonnement på 20 gb om måneden for en 20'er. Ved godt det ikke er alle der kan få det abonnement, men det viser at kostprisen ikke er særligt høj.

Har vi nogen anelse om hvad forbrug der er ved premium connectivity, hvis man kun benytter trafik update og sjældent netflixer og aldrig browser.

Lidt sund fornuft og indsigt siger mig at jeg selv sjældent kommer over 1-2 gb om måneden - og den største svinger er nok spotify. Jeg streamer ikke radio, sætter for stor pris på min trafikmeddelelser. Kort fra navigationen er jeg usikker på, men det er uanset hvad en del af 'standard connectivity'. 

jramskov
jramskov Apr 1
Citat fra PeterE

Beklager, du har 100% ret - jeg kalder alle med en bil under 1 år gammel for nye :) 

Aww, så har vi en gammel bil nu :( :D 

Her er i øvrigt en oversigt over hvad man får med premium connectivity: https://www.tesla.com/support/connectivity?redirect=no

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Apr 1
Sider: « 1 2 3