Loading...
dk

Data/SIM kort abonnement til Model 3 | Tesla Forum

Mikany
Mikany Mar 24

Jeg har ladet mig fortælle at Model S ejere kan betale sig fra et data/sim kort abonnement til deres biler.

Er der nogen der har hørt om noget lignende for model 3 ?

PeterE
PeterE Mar 24
Citat fra Mikany

Jeg har ladet mig fortælle at Model S ejere kan betale sig fra et data/sim kort abonnement til deres biler.

Er der nogen der har hørt om noget lignende for model 3 ?

De fleste Model S har data/sim uden yderligere betaling, men det er noget med 'Premium Connectivity' eller noget i den stil. Søg evt på det herinde, så kunne du finde noget. 

Vildgut
Vildgut Mar 24
Hvis så bare de med "premium" ville sørge for at de også brugte et premium netværk
Jeg synes ærligt talt det net/dækning der følger med er ret ringe sammenlignet med den dækning/hastighed jeg vant til med lte. 

Jeg forestiller mig de har taget det billigste... Så sikkert TT netværket de gør brug af.... Er der nogen der kan be/afkræfte? Og vil man evt kunne købe et simkort selv så man derved kan vælge sin netværksudbyder? 
PulsedriverDK
PulsedriverDK Mar 24

Det er Telia de har aftale med i norden

Vildgut
Vildgut Mar 25
Quote from PulsedriverDK

Det er Telia de har aftale med i norden

Det er desværre også TT netværket... Så ja de har valgt det billigste og ikke det bedste. Ihvertfald ikke for os i dk... Så intet "premium" over den begrænsede connectivity Tesla har herhjemme :D

Men nogen som ved om man kan købe sit eget simkort, og så få dækning fra en ordentlig udbyder såfremt man er villig til at betale? 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Mar 25