Loading...
dk

Uheldig oplevelse hos fælgesmeden (Steve Steiger Trading) | Tesla Forum

Kk1
Kk1 Apr 7 '20

Jeg har netop haft 3 alufælge til opretning og skadesudbedring. jeg skal blot informere om at jeg var meget chokeret over at modtage mine fælge tilbage i ridset og mishandlet stand da jeg hentede dem. Jeg havde nogle kantstensmærker som skulle udbedres. Jeg fik dem tilbage med ridser flere steder, og de så ud som om at den lak han havde givet dem, ikke kunne arbejde sammen med den eksisterende lak så de var kogt op. Jeg betalte kr. 2.300,- for at få mine fælge ødelagt. Jeg har før fået repareret fælge hos Steve med godt resultat, og var chokeret over at han nægtede at have lavet skade på dem. Det galdt alle 3 fælge, og jeg vil bare dele min erfaring og anbefaler at i overvejer at bruge en anden, inden i afleverer fælge til udbedring.

HemligNemlig
HemligNemlig Apr 7 '20

Selvfølgelig super træls når du før ikke har haft problemer, men ville det normalt ikke være noget man tog billeder af inden eller gennemgik sammen så der ikke opstår en tvist bagefter.

Når Tesla eller andre tager imod en bil gennemgår de den også.

Ice2EV
Ice2EV Apr 7 '20

@kk1 Super træls oplevelse.

Har et spørgsmål. Vi har selv en fælg der er skæv, og en der har kantstenskys. Den skæve kan kun ses med strobeskoplys og mærkes ved højere hastigheder, men jeg kan ikke holde det ud i en bil der ellers spiller max.

Når du siger opretning og maling for 2300, hvor meget opretning er det så?

PeterE
PeterE Apr 8 '20
Ærgerlig oplevelse. 

Det er dit første indlæg, så ingen løftet pegefinger herfra. Overvej dog at lave dit indlæg på www.trustpilot.dk istedet. 
burns
burns Apr 8 '20

Sur oplevelse.

Selv valgte jeg Crashpoint Århus til at fikse 1 af mine fælge som havde været for tæt på kanstenen (ca. halv omgang rundt). Det kostede 1200kr og det var lavet perfekt. I dag ved jeg end ikke hvilket fælge det er der blev fikset. Det var måske lidt dyrt i forhold til hvad andre får lavet det til, men helt galt synes jeg ikke det var, resultatet taget i betragtning.

Kk1
Kk1 Jun 8 '20
Citat fra Ice2EV

@kk1 Super træls oplevelse.

Har et spørgsmål. Vi har selv en fælg der er skæv, og en der har kantstenskys. Den skæve kan kun ses med strobeskoplys og mærkes ved højere hastigheder, men jeg kan ikke holde det ud i en bil der ellers spiller max.

Når du siger opretning og maling for 2300, hvor meget opretning er det så?

Det var nogle kantstensmærker, men det at få dem tilbage i endu dårligere stand var rystende. Det mest rystende var at han ikke tog ansvar

Kk1
Kk1 Jun 8 '20
Citat fra PeterE Ærgerlig oplevelse.    Det er dit første indlæg, så ingen løftet pegefinger herfra. Overvej dog at lave dit indlæg på www.trustpilot.dk istedet. 
Har skrevet på trustpilot også
Kk1
Kk1 Jun 8 '20
Citat fra HemligNemlig

Selvfølgelig super træls når du før ikke har haft problemer, men ville det normalt ikke være noget man tog billeder af inden eller gennemgik sammen så der ikke opstår en tvist bagefter.

Når Tesla eller andre tager imod en bil gennemgår de den også.

Jo du har helt ret. Og hvis det sker igen bliver der fotograferet ned i detaljer, dog kommer jeg ikke til at bruge Fælgesmeden i Ringsted mere.