Loading...
dk

Opdatering 2020.12.5 | Tesla Forum

nielan
nielan Apr 10

Hej!
Denne opdatering kom idag, men den vil ikke starte
Den stopper her og så hopper den af.
Min Model S er fra november 2014.
(Undskyld den snavsede skærm). 
Nogen der har oplevet noget lignende?

MOS
MOS Apr 10

2020.12.5 skulle indeholde on-screen sentry/dascam viewer og out-of-order SuC info. For raven S & X Performance skulle den også indeholde en ny cheeta launch mode.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med de problemer, du har med opdateringen. Har ikke selv haft tilsvarende problemer, men jeg har heller ikke downloadet den nye opdatering endnu.

Nikolaj
Nikolaj Apr 10
Jeg prøvede, at en update hang på vores model 3. Inden jeg fik bedt Tesla om, at løse problemet, kom der en nyere update, som den så installerede korrekt.
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 11
Samme problem her
Ledsager
Ledsager Apr 14

Det samme her. Fik Tesla hotline til at pushe den igennem. Så nu er bilen opdateret. 

nielan
nielan Apr 14
Tak,  tak. Det løste sig så. Måske havde jeg bare parkeret for langt fra Wi-Fi-routeren.
Ledsager
Ledsager Apr 14

Du kan også bare bruge din mobil som WI FI hotspot. Så bliver du fri for at tænke på afstand til routeren.

nielan
nielan Apr 15

Ja, havde man blot haft mobildækning, havde det afgjort væren en mulighed.

jonsiii
jonsiii Apr 15

Hovsa, jeg kan nu se kegler. Og det på en M3 LR AWD med kun AP?

baldur
baldur Apr 15
Ja der er kegler på hw2.5. Men vi er stadig bagud, de har trafiklys på hw3 :-)
ankjaers
ankjaers Apr 16

Jeg kan se kegler, trafiklys og stoplinje på hw3 uden AP. 

jramskov
jramskov Apr 16

HW2.5 - kun kegler, til gengæld ser den kegler alle vegne :D

MOS
MOS Apr 16

Det kan være, at en kegle (indtil videre) er dens standard grafiske symbol i displayet for objekter, den skal køre uden om. Jeg har også set videoer, hvor den kan vise skraldespande. Der vil sikkert komme flere objekter til med tiden, men det er nok tvivlsomt, om den vil have et grafisk symbol for alle typer af objekter, uanset om den kan genkende, se forskel på og kategorisere mange typer af objekter.

Micmex
Micmex Apr 16

Ja naboens skraldespand på fortovet og cykelsti har jeg også set blive registreret

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Apr 16