Loading...
dk

Nypris på de Model 3 "Base" Performance der blev solgt i 2019? | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen May 18

Skrev til forhandleren af Stealth og han måtte medgive at oplysninger ikke var  korrekte => At den kun kunne trække 500kg.

Det hele endte dog alligevel lykkeligt (håber jeg)!

Har netop aftalt køb af en anden LR og heldigvis valgte jeg IKKE at prøvekøre den Stealth Performance først :) Det bliver den hvide der står i Viby/Århus (hvis nogen har kigget på bilbasen for nyligt). Der er trækkrog, 19" org. sutter, aktiveret FSD, induktiv mobillader, måtter og diverse kabler... og så var den sørme lidt billigere end den Stealth. Ja okay den har kørt en smule mere men står stadig som stortset ny bil.

Mangler bare at aftale afhentningsdagen og småting. Nu har jeg kigget on/off i over 6 måneder. Det er sgu en mærkelig (med fed) følelse - glæder mig sgu. Da min forlovede fik nærlæst hvad FSD gik ud på (især parkeringsassistancen) så blev hun lige lidt glad ;)

Vi bor ved KBH så det bliver en spændende tur hjem med 7000 fingeraftryk på touchskærmen. Har prøvekørt i Hillerød tilbage i November så vi er heldigvis ikke helt blanke.

PS: Er helt klar over at der kun er nogle ting ved FSD der er aktivt.

bskaarup
bskaarup May 18

Tillykke med købet. Husk at du altid kan tilkøbe acceleration boost hvis du synes den accelererer for langsomt.

Sider: « 1 2