Her kørt 56000 km på 1 år og 3 måneder, og lader stadigvæk op til 400 km på en max ladning. Min strategi er at lade når der er brug for det, og bruger flittigt superchargers. Både den i Køge, på vej hjem fra København, og den i Middelfart på vej hjem/til arbejde i Fredericia.
Lader normalt til 90% når jeg kun skal "korte" ture, og når jeg skal på en længere (længere end blot fra Køge til Fredericia) så lader jeg 100%. Ca 1 gang hver anden måned laver jeg 10 stk fulde ladninger, for at balancere batterierne, og sørger for at køre dem godt ned imellem hver ladning. Altså ned på omkring 20%, for så at lade helt op. (En tur fra Middelfart til Køge med den rette hastighed - eller den anden vej kan godt brug 80% strøm...)
Jeg har ikke oplavet at kapaciteten er kommet længere ned end 396 km, men ved godt brug og god opfyldning, kommer den igen op på 400 km. Og jeg bruger altså tit superchargers - flere gange om ugen.
Til gengæld så tilslutter jeg altid bilen og lader op til 90% når jeg kan komme til det - ligesom man nok også altid tilslutter mobilen om natten for at fylde op.
Forbruget ved mit kørselsmønster - godt med motorvej og en hel del af det på Fyn, ligger på 247 wh/km i snit - over samtlige 56.000 km i bilen. Triptæller A er siden den har forladt fabrikken aldrig nulstillet.