Loading...
dk

stigende priser i sigte :( | Tesla Forum

kurgan
kurgan Nov 6 '14

In the mean time, Tesla may have to increase its prices in Europe to offset the relative weakness of currencies there compared with the dollar, Musk said.

“I certainly encourage anyone in Europe to purchase their car soon because we probably will have to make an adjustment there,” he said.

http://www.bloomberg.com/...rks-share-surge.html

Forummets indlæg er redigeret af kurgan Nov 6 '14
DeaconWP
DeaconWP Nov 6 '14

Ja. Gad nok vide om ikke jeg kan indbetale lidt mere i forskud på en X model nu, så de har fået lidt flere Dollars til gammel pris.

Det kan måske give mig en rabat.? Det må jeg prøve

DeaconWP
DeaconWP Nov 6 '14

Øv. Det kan man godt, altså indbetale lidt mere nu. Men det bliver modregnet i danske kroner fra prisen i danske kroner, så det kan jeg ikke spare noget på. 

Lund
Lund Nov 6 '14

Det blev desværre dødsstødet for mine model X drømme, kan ikke vente +1 år på ny bil.

Den gamle SAAB mistede gearkassen i morges samtidig med fremlæggelse af prisstigninger + forsinket model X. Så farvel til Model X reservation 2460. Velkommen til model S85D reservation

Kiefer
Kiefer Nov 6 '14

Lund: Jeg tror vi kommer til at se flere af denne type reaktioner, men der er nok bare mange der har reserveret en Model X fordi en S ikke passede til deres behov for størrelsen på en bil.

/Martin

Lund
Lund Nov 6 '14

Kiefer: Helt sikkert, se på det som en hjælp på jer der bliver tilbage på skuden.

Kiefer
Kiefer Nov 6 '14

Mjae jo, jeg skulle jo så helst have en små 2276 andre der har bestilt P før mig til at aflyse deres reservation før det rigtig vil betyde noget, at du slipper din hjælper desværre ikke mig ;-)

/Martin

Lund
Lund Nov 6 '14

Nej nej Kiefer, du må sende billeder i Q2 2016. :-/

kejsermadd
kejsermadd Nov 6 '14

Hvis man bestiller Model s nu til levering næste år får man det den så til den aktuelle pris der fremgår af hjemmesiden eller vil det også blive til forhøjet pris?

DeaconWP
DeaconWP Nov 6 '14

Du får den bil du bestiller, til den pris der er gældende på bestillings tidspunktet.

Så få trykket på knappen. NU! Og bestil den til levering, når du er klar til at modtage den.

HH
HH Nov 6 '14

Hvad er status på de nye sæder til andre modeller end 85P med 4 hjulstræk? Jeg vil helst ikke bestille før jeg kan få de "bedre" sæder til en 85D

DeaconWP
DeaconWP Nov 6 '14

Der kommer bedre sæder i den kommende X model.

De er ikke magen til dem der er i P85D.

Har ikke kendskab til andet.

Måske der skal skrives det spørgsmål til ham der tager spørgsmål med til Fabriks besøg i november. (anden tråd)

kell6240
kell6240 Nov 6 '14
Kan man få der ekstra motor i sin ligesom der i i D modellen er der nogen der ved det.
DeaconWP
DeaconWP Nov 6 '14

Kell6240. I hvad for en, vil du gerne have ekstra motor i?

kejsermadd
kejsermadd Nov 6 '14

Ja men så må jeg jo til tasterne snart og få bestilt en men med alt det der sker på hjemmesiden lige nu mht. til specifikationer kan det godt være at man skal vente et øjeblik endnu. Siden i eftermiddags er tophastigheden på model S85 gået fra 200 km/h til 225 km/h!

Kristian70k
Kristian70k Nov 6 '14

hvor kan man se 3 Q optagelsen henne? link?

Werge
Werge Nov 6 '14

http://ir.teslamotors.com/events.cfm

Men det er kun lyd - han lyder lidt træt, ikke helt den performance vi plejer at opleve når han står på scenen.

Kristian70k
Kristian70k Nov 6 '14

ok.. kommer det ikke som film  eller er det sparet væk? :) 

EVfan
EVfan Nov 6 '14

Jeg ved ikke om jeg føler mig heldig ved at have bestilt.. med udsigt til stigende priser. Har prøvet at sammenligne priser med min egen bestilling. Sverige 60Tkr billigere, Tyskland 100Tkr, Frankrig 148Tkr, og Norge og USA som vist er yderligere faldet i pris.. 268Tkr. der er vist ikke megen plads til nogen fremtidig afgift.

Iøvrigt tak for alle de gode indlæg her i forum'et, det har hjulpet mig meget med mine valg og kommende projekter.

Hookmaker
Hookmaker Nov 7 '14
Nu med P&D - og vi venter igen...;-)
Sider: 1 2 »