I et relativt koldt land som Danmark er det måske ikke en funktion, der er super nødvendig. Men hvis man parkerer bilen i direkte sol på en varm sommerdag, er det måske smart nok. Lædersæderne kan blive så varme, at man knapt kan sidde på dem, hvis man har bar hud mod sædet og det tager alligevel lidt tid, inden de bliver kølet ned. Hvis man efterlader hunden eller små børn i bilen er det vel også et spørgsmål om sikkerhed.
@MOS hvis man har levende væsener i bilen så skal man bruge dog/camp mode i stedet da den holder bilen på 22 grader eller hvad man end sætter den til.
Det ved jeg. Men det kan jo ske, at man glemmer det. Og så er "Cabin overheat protection" jo en ekstra sikkerhed.
En varm kabine kan også give udfordringer i forhold til Sentry mode optagelser. Jeg har lagt mærke til at når bilen står i solen, så mangler der ofte optagelser fra nogle af kameraerne. Jeg tænker det er fordi at det lagringsmedie jeg bruger bliver for varmt.
Har både oplevet det med et High endurance SD kort liggende løst i midterkonsollen, og med min nuværende løsning som er en Samsung SSD gemt væk i en Jeda USB hub.
Jeg tror jeg forsøger at finde en solskærm der passer til indersiden af forruden og evt til den siderude der også får en del sol. Det er ikke så træls at flytte når bilen ikke triller hver dag :)
Googlede lige den der JEDA USB HUB... Den er dælme smart!
Fandt også denne TAPTES som er meget billigere =>
https:///...try-mode-model-3-hub
Sammenligning her =>
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/jeda-usb-hub-vs-taptes-usb-hub.183349/
Og selvfølgelig falder jeg over en foldbar solskærm fra "Covercraft" som er lavet specifikt til Model 3 - og så sender de ikke til Europa.
Har prøvet Amazon og eBay men uden held. Orker ikke de der bløde krøllede 20kr alufilm-solskærme som man kan købe allesteder...
Nogle med et godt tip?
Jeg har hub'en fra Taptes. Den er pengene værd. De har mange sjove ting i den butik. F.eks My Precious
Har bestilt hub'en :) ... Nu fik jeg endelig adgang til Tesla App forleden dag og foretrækker heldigvis den fremfor en ring :D
Jeg har hub'en fra Taptes. Den er pengene værd. De har mange sjove ting i den butik. F.eks My Precious
Ender med at betale for solskærmen en ekstra gang :/ Fandt en shop via eBay med samme pris på næsten 70$
Shopusa