Loading...
dk

Stænklapper til hvid Model 3? | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen May 30

Kan huske at jeg for længe siden faldt over en tråd hvor folk brokkede sig over at de stænklapper de havde fået tilsendt fra Tesla slet ikke lignede noget der var tilpasset bilen.

Har en hvid model 3. Er selvfølgelig ikke naiv og tro at den ikke slet bliver beskidt at se på, men når nu Tesla ikke har gjort alverden for at undgå at siden af bilen bliver overspulet med alt det som flyver op fra bag forhjulene (og til dels også baghjulene), så kunne det være interessant med stænklapper.

Har fundet forskellige sæt på eBay der skulle være hvide, men når man så ser på billederne så er det "selvfølgelig" slet ikke den samme farve. Måske er sort eller mørkegrå bare et bedre valg. Ved godt at jo større og bredere de rager ud des mere effektive er de, men det kunne jo være fedt om nogle var faldet over nogle (evt selv monteret dem), og synes det rent faktisk så godt ud? Nogle tips? :) 

Jeg er blevet tilbudt klart beskyttelsesfolie under fordøren til cirka 1.000 kr, men det ændrer selvfølgelig ikke rigtigt på skidt og snavs på resten af bilen.

Danbra56
Danbra56 May 30

Kik på wish der er mange og de passer perfekt fås også i flere farver

Ice2EV
Ice2EV May 30

Hej Har et sæt liggende fra Wish, de er noget større end dem fra Tesla som ser sådan ud på en midnight silver..(som vist kunne have fortjent en vask inden billede)

https://drive.google.com/file/d/1j_FQDKmzrkK6zXZjRha_pjHdKTaNLENj/view?usp=sharing

Men De burde bare kunne hentes hos Tesla, eller for 200 kr så monterer de dem også. Det kan ikke være nemmere, når nu det skal være sådan.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 30
HrMogensen
HrMogensen Jun 1

Hej Ice2EV

*Var der ikke et eller andet med at dem fra Tesla de så helt ad HT ud? 

*Dem du har på fotoet. Er de lette at af- og påmontere? Her tænker jeg på det snavs der sidder bygger sig op bagved dem. Kunne jo være noget man gjorde en gang om året når man alligevel var igang med noget dækhalløj.

Ice2EV
Ice2EV Jun 1

De sidder med 3 skruer, så tænker ikke umiddelbart det er svært at afmontere og rengøre.

Umiddelbart vil anbefale at få Tesla til at montere for 200 kr, der skal skæres noget gummi væk, og så skal jeg ikke selv blandes ind i den operation.

Tesla's er 2 piece modeller. Vi har kun monteret den lille del. Sætter man den store del på ser det ud som på en lastbil med en ordentlig gummiplade der flagre efter hjulet. 

HrMogensen
HrMogensen Jun 25
Fik bestilt nogle (temmeligt) dyre men faktisk ret flotte fra EV mudflaps... 

Er I da sindsygt hvor er der meget jord gemt nede bag plastinderskærmen foran - og bilen er kun 1 år gammel. Cirka 5cm højt op fra bunden... 

Uanset så kommer stænklapperne af og på hvert halve år for at fjerne møg - evt også den lange plastskinne under hvert sidepanel.