Loading...
dk

Hurtig Karl | Tesla Forum

Nikolaj
Nikolaj Jun 5 '20

Den kan jeg godt toppe (det var dog ikke mig :)): 

https://ekstrabladet.dk/112/tesla-beslaglagt-efter-gaderaes/8150962

HrMogensen
HrMogensen Jun 5 '20
Jeg kan til dels forstå en der er taget for at køre alt for stærkt på en øde motorvejsstrækning (som lige skulle teste om bilen stadig ku’), men det der byzoneræs er noget fjol.
En anden spøjs ting. Havde klumrianerne kørt i VW eller lignende så havde de bare kørt i en bil, men det virker som om Tesla’erne er mere news end selve forseelsen ;)
Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Jun 5 '20
Danbra56
Danbra56 Jun 5 '20

Tesla er noget ganske særligt og det er ganske vist. 

MOS
MOS Jun 5 '20

Jeg bed særligt mærke i formuleringen: "Det er ofte forbundet med dækafbrænding, motorstøj (...)". Ak ja, det er nogle værre nogle, de Teslaer. Havde det bare været VW, så havde det nok været helt lydløst og uden afbrænding af dæk. /s

P85DK
P85DK Jun 6 '20

Ja 'fake news' vil aldrig nævne bilmærket hvis det ikke er Tesla - come on! Det er Politiet som sender pressemeddelelsen ud, så hvis Politiet ikke havde nævnt Tesla så ville pressen ikke vide det. Tilsvarende vælger Politiet aldrig at nævne andre bilmærker, vel?

22 åriig fik beslaglagt sn Audi

Nu har han midstet sin Audi

Litauer fik beslaglagt Audi - her får I også lige bekræftet jeres fordomme om hvem der kører spritkørsel

Politiet tog kanonfuld mands Audi på stedet

BMW konfiskeret

og sådan kan I selv gå alfabetet igennem og se om I kan få valideret jeres teori om at Tesla fylder lige så meget hos alle andre som det gør hos jer :-)

Joe73
Joe73 Jun 6 '20
Nyhed har osse nået TV2 news
https://nyheder.tv2.dk/...n-tilladte-hastighed
Pointen i artiklen er at manden har fået beslaglagt en tesla til 4-500.000,-kr. og jeg syntes det er prisen på bilen der gør historien “sjov”.
Det må virkelig være nederen at få beslaglagt så dyr en bil. :)
Det havde ikke været den samme histore, hvis den var en golf fx.