Loading...
dk

Betaling ifm levering | Tesla Forum

Maho
Maho Nov 7 '14

Hej Alle

Nogen som kan oplyse hvordan man kan betale bilen. Er det bankoverførsel eller kan man betale med kreditkort? Det sidste er rigtigt interessant for mig, da jeg et kort (VISA) hvor jeg optjener SAS bonuspoint ved brug, og hvis jeg kan betale bilen med dette kort, kan jeg mere eller mindre flyve business med fruen til USA for dette :-)

(Kredit på kortet ikke et problem)

Kristian70k
Kristian70k Nov 7 '14

.. betaler altid kontant.. er ikke god til at huske koder :)

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 7 '14

Tvivler på at Tesla vil modtage så mange penge kontant.

Jeg købte ny bil ved VW, og havde lidt "jyske penge" jeg gerne ville bruge på dette. Men de modtog hverken kontanter eller kort.

FrederikC
FrederikC Nov 7 '14
Ingen kontanter - de tager kun check eller overførsel. Overførsel skal ske nogle dage i forvejen.
Comeback
Comeback Nov 7 '14

Betal med bank noteret check.

Hookmaker
Hookmaker Nov 7 '14
Yes, sorte penge kan ikke bruges til bilkøb, med mindre du køber på skrotpladsen....;-)
lysmanden
lysmanden Jan 8 '15
Maho: optjener alle point på et visa kort og gælder det også dk/ visa kort...?
kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Jeg fik en banknoteret check i banken dagen før, som jeg så mailede en kopi af til Tesla. Checken medbragte jeg så ved leveringen. Dermed ingen risiko for nogen af parterne og jeg kunne sove roligt.

Maho
Maho Jan 8 '15
Mit kort hedder VISA INFINITY og er fra Nykredit. Her får jeg 100 SAS point for hver 1000 kr jeg køber for. Jeg fik min bank til at overføre købssummen 2-3 dage inden levering og trække fra denne konto. Der går typisk en - to måneder inden pointene kommer så ved ikke endnu om dette lille krumspring har givet mig ca 85.000 SAS point, men håber på det:-)
(Tesla accepterede ikke betaling med kortet i butikken)
Hookmaker
Hookmaker Jan 9 '15

DET var sgu smart, jeg må hellere lige få fat i sådan et kort, så kan man jo lige blive superstar platinkunde med et hug...;-) 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jan 9 '15
griffel
griffel Jul 29 '15

@Maho Fik du så dine SAS-point...? :-)