Loading...
dk

Location i App | Tesla Forum

KimT
KimT Jun 16

Nu er det mest mig der kører i vores S'er, og derfor bruger jeg ikke så tit "Location". Men nu var konen på tur i weekenden, og ville se hvor langt hun var. GPS havde slet ikke styr på hvor den var. Den hoppede rund i hele DK inkl østersøen/nordsøen.

Lige pt. finder den positionen lige når man går ind - så bliver den ikke opdateret mere før man er ude og går ind igen.

Det pudsige er at kortet på MCU'en opdateres fint, og hvis jeg kikker via "Tesla remote" app'en ser det også ud til at virke.

Ander der har problemer ? - konen vidste godt den opførte sig sådan - hun bruger den jævnligt til at finde ud af hvor langt jeg er. Jeg aner ikke om det er kommet med FW, eller måske ifm. udskftning af MCU

Kører med FW 2020.20.1 - og nyeste IOS app.

PS man kan nu se fakturaer i App'en - under Service

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jun 16
Ice2EV
Ice2EV Jun 16

I vores Model 3 har den helt styr på hvor man er, nærmest ned til cm.

Fortalte fruen i forgårs at jeg lige vaskede raketten. Svaret var om jeg havde tabt den MCD is jeg samlede op i MCDrive i Haverslev på vejen hjem. Hun havde selvfølgelig lige haft en kvindelig intuition at det var det tidspunkt hun skulle kigge hvor langt jeg var!

Gyzz
Gyzz Jun 17

hey, min TMS 85D 15' virker normalt perfekt, jeg kan se hvor sønnen er ....og hvor hurtigt han kører .... helt ned på hvilken P-plads han holder på osv. ...... men den kan ikke finde ud af sig selv hvis den ikke har forbindelse, forstået på den måde at når jeg på mit arbejde parkerer i vores P-kælder uden signal, viser appen at jeg holder hjemme og lader ;-).... sååå  det kan godt være at hvis der ikke er ordentlig forbindelse hvor bilen kører at den reagerer lidt sjovt.