Loading...
dk

Hastighed på SuC | Tesla Forum

Boomle
Boomle Jun 25

Jeg har oplevet 2 gange at jeg havde fuld knald på (ca. 125), og i det øjeblik der kom en anden og satte stikket i, så faldt den til halvdelen. 

CaptainChaos
CaptainChaos Jun 27
Randers: ankom med varmt batteri og 9% tilbage, jeg fik maks 130 kW
Køge: ankom med varmt batteri og 16% tilbage, jeg fik 143 kW fra de 16 til 32% jeg skulle lade  
Zyp
Zyp Oct 17

Men hvorfor er det ikke at man får de 150 kw som v2 skulle kunne levere. Jeg har lige haft mine første ladninger i denne uge. Jeg er vildt skuffet over at kun få 120-130 kw (med næsten tomt og helt varmt batteri) Det er jo det samme som min gamle s. 
Er der nogen der oplever at få i nærheden af 150 kw?

Kemp
Kemp Oct 17
Har prøvet over de 230 her er den på ca 200 ;-) (Ikast v3 lader)

Forummets indlæg er redigeret af Kemp Oct 17
Ice2EV
Ice2EV Oct 18

ZYP.. Spørgsmålet er nok om området laderen er i kan levere den kapacitet.

Haverslev giver gerne 142-144 når man er low og varm i en model 3 LRD.

Men selvom du "kun" får det samme antal KW som du fik i din gamle model S, så tænker jeg umiddelbart idet model 3 formentlig er mere økonomisk, at du får en del flere km på samme tid.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Oct 18
Jenskh
Jenskh Igår, 21:34

Det har jeg også oplevet i Køge. havde ca. 120kW. Så kom der en gut i en ældre Model S og satte stik i på det samme ladepar - jeg var på 8a - han satte stikket ved 8b i sin. Min faldt til 60kW.

Jeg spurgte hm om han ikke kunne vælge en af de andre ledige - der var mange ledige standere. Hans udmelding var, at det med at man delte strømstyrke mellem a og b standere var en gammel skrøne - og så han gik. Jeg flyttede mig til et andet standerpar og fik mine 100+ kW igen.

Jeg synes godt nok det var en hoven attitude, men valgte ikke at kommentere den. Jeg troede at vi Tesla ejere havde et fællesskab om at hjælpe hinanden, men han var helt klart ikke medlem af den klub.

Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Igår, 21:34
jramskov
jramskov 5 timer siden
Suk. Han har da helt klart misforstået noget. Måske hørt om V3 og troet at alle SuC nu var V3?
Sider: « 1 2