Loading...
dk

Plastic under bilen er gået løs/gaber | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Jul 26 '20
Hej

Jeg vaskede den hvide Pony forleden og lod mærke til at den er begyndt at gabe/gå løs i det plastic der er helt nederst på bilen. Det var i begge sider men fik det trykket på plads det ene sted. Den anden kan jeg ikke umiddelbart få ind igen... Er det noget andre har oplevet? Bilen holder umiddelbart stille indtil service center aftalen næste uge for at undgå der kommer en masse skidt ind... 

Her et par billeder af det:







Det er umiddelbart præcis det samme som man kan se her: https://imgur.com/a/rHh3dRR


Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Jul 26 '20
BKC
BKC Jul 27 '20
Har haft samme problem, kunne trykke det på igen. Der sidder sådan nogle plastik proper, som sidder i tilsvarende huller. Det er en af disse proper der er hoppet ud. Så du skal lige få prop og hul til at passe sammen og så give det et godt tryk.
Vildgut
Vildgut Jul 28 '20
Hej

Tak for svaret. Hmm jeg kan prøve igen. Som sagt fik jeg den ene side proppet i, men den som gaber mest er umiddelbart ikke sådan at skubbe op... 

Er dine gået løs igen efterfølgende? Og er der noget ejg skal være opmærksom på i forhold til skidt mm der kan komme ind hvis jeg kører et par ture i den mens det stadig gaber? 
voersaa
voersaa Jul 28 '20

Tror nu ikke du skal være bekymret for at køre rundt i den indtil at den skal på SC. Det er nok begrænset hvor meget der kan komme ind under pladen og en lille smule skidt vil næppe få bilen til at begynde at ruste. 

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Jul 28 '20
BKC
BKC Jul 28 '20
Den er blevet på sidenhen. Jeg har ikke tænkt så meget over evt. skidt der kunne være kommet ind.  Men du kan være sikker på at batteri og andet elektronik er beskyttet bedre end med en simpel "pynte" liste i plast. 

Men nu du har en aftale med Tesla, så må du godt holde mig/os opdateret på om Tesla nævner noget omkring skidt som er kommet derind og evr. Rust.
Forummets indlæg er redigeret af BKC Jul 28 '20
Vildgut
Vildgut Jul 30 '20
Hej

Så var jeg forbi i dag og han skiftede de der klemmer der skulle holde den fast. 

Han sagde også at det udelukkende var kosmetisk... Så intet st frygte mht skidt, rust etc.