Loading...
dk

Billigere CCS adapter til S/X | Tesla Forum

ElPeter
ElPeter Aug 3 '20
Jeg havde besøg af en ‘Tesla Ranger’ i dag som opdaterede min 85D til at kunne bruge CCS (med brug af medfølgende adapter). Prisen er lige ændret til 2840,- inkl. moms og montering. Bemærk at det ikke ændrer på ladehastigheden, kun at man fremover vil kunne benytte hurtigladere fra Ionity, Clever osv samt Tesla Supercharger V3.
KimT
KimT Aug 3 '20

Til den pris er det lige før jeg springer på - det er nok bare ikke mange gange jeg får brug for det

PeterE
PeterE Aug 3 '20
Nemmere og nemmere beslutning, jeg booker asap...
bskaarup
bskaarup Aug 4 '20
En af mine kollegaer har spurgt til prisen i dag for en 85D. 2450 inkl.moms. Underligt.
KimT
KimT Aug 4 '20

Har også lige fået bekræftet 2.450,- i Århus, og er ved at bestille tid.

ElPeter
ElPeter Aug 4 '20
>> En af mine kollegaer har spurgt til prisen i dag for en 85D. 2450 inkl.moms. Underligt

Jeg fik ved samme lejlighed smurt soltaget, altså mekanikken :-) . Det skulle vist koste 390. Han sagde godt nok at han havde gjort det gratis fordi det kun tog 5 minutter, men det ser ud til at jeg har betalt for det, fordi så passer beløbene.
KimT
KimT Aug 20 '20

Har lige haft besøg af en Ranger. Det tog max. 20min at installere HW - så var han væk igen. Venter på FW opdatering nu.

RBIG
RBIG Sep 3 '20

Skal Have Tesla Ranger på besøg i morgen. Det bliver spændende. 

Har nogen erfaring med clevers UFC i Fredericia??

PL
PL Sep 3 '20
Citat fra RBIG

Skal Have Tesla Ranger på besøg i morgen. Det bliver spændende. 

Har nogen erfaring med clevers UFC i Fredericia??

Sidst jeg var der virkede 1 ud af 4. Men de var med på, at det var en hastesag, så de ville komme indenfor 48 timer :-(