Mon ikke det er standeren.
Du kan teste det ved at lave en lille mellem adaptor.
Ellen du kan måle, om der er byttet rundt på fase og nul.
Din Tesla UMC vil blinke et antal gange, forskelligt fra, hvilken fejl du møder..
Der er forskel på antal blink ved de forskellige fejl, fra Gen 1 til Gen 2.
Mit umiddelbare gæt er, at det er en for dårlig jord forbindelse, eller en bytning af fase og nul.
Hvis du kan måle, at fasen kommer på det forkert ben, kan du lave en lille mellemledning, hvor du far han stikket til hunstikket, begge i blå CEE, bytter rundt på de to ledninger mellem L on N.
Så kan du kompensere for den fejl.
Er det dårlig jord, så plejer jeg af få skæld ud for at foreslå, at du laver en lille mellemledning magen til, hvor du blot ikke bytter runde på lederne. Men at du her ikke gennemfører jord fra hanstikket. Og at du så inde i hunstikket laver en forbindelse mellem Jord og Nul, så der er en kortslutning i hunstikket. Det er en måde at teste det på. Men man skal lige være sikker på, at der så ikke er fasen bytter rundt, så der kommer fase på jord, som så går videre til din bil.
Jeg bor rimeligt tæt på Holstebro, så kommer du forbi postnummer 8840 en gang, kan jeg da levere og forklare, hvordan det virker, hvis du skal have hjælp til at lave sådan et sæt "fejlkompenserings kabler".