Jeg har forsøgt at tweete til Elon om dette men han svarer ikke så jeg er nok druknet i mængden.
Jeg har en fornemmelse af, at han kun svarer på Twitter, når det lige er opportunt. F.eks. hvis de nu allerede havde planlagt at lave en fugleperspektivs-parkerings-feature til den næste update, så ville Elon nok have svaret "good idea". Eller hvis de allerede var i gang med at lave den, havde han måske svaret "coming soon". Når der så kommer en opdatering med præcis den ønskede feature, så giver det en oplevelse af, at Tesla lytter til kunderne og opfylder deres ønsker på rekordtid, hvor virkeligheden måske er, at projekterne allerede var langt fremme i pipelinen.
Hvis han ikke svarer, så er beskeden nok enten druknet i mængden, som du nævner. Men det kan også være, at han tager idéen til sig, men vælger at lade være med at svare, fordi der ganske enkelt er for lang tid til, at det realistisk set kommer i en update. Der er ikke så smart at love ting, hvis der går alt for lang tid, inden de kommer. Det kommer til at opleves som, at han ikke holder, hvad han lover.
Vi har den her dejlige ting kaldet patenter. Fugleperspektiv er patenteret og er en funktion Tesla skal betale for hvis de vil lave det. Det kan være at de har fundet det for dyrt.
Et andet eksempel er genkendelse af skilte med fartgrænser. Der er kun én årsag til at din Tesla ikke har dette og det er at MobilEye har patent på det. Udløber i 2030: https://patents.google.com/patent/US20080137908A1/en