Loading...
dk

Gratis opladning i København? | Tesla Forum

Model3
Model3 Sep 3

Hej Tesla Forum,

jeg overvejer at købe en Standard T. model 3,  

og vil lige høre,  findes der gratis opladning af el-biler i København (eller deromkring) ? 
Jeg synes jeg hørte en ven nævne at Fisketorvet eller Fields skulle have gratis EL opladning, men jeg er ikke sikker..   

MOS
MOS Sep 3

Det er korrekt. Fisketorvet har en del parkeringspladser med ladebokse, som er gratis at benytte. Har selv ladet der et par gange ved lejlighed. Der er dog begrænset til 2 timers gratis parkering. Eller 4 timer, hvis man er medlem af Fisketorvets fordelsklub.

Fields ladere er vist Clever ladere, som kun er tilgængelige for Clever kunder til gældende Clever takster.

Hvis du er interesseret i andre (gratis) lademuligheder, så kig på plugshare.com. Man kan filtrere på mange parametre, herunder om laderne koster noget at benytte.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Sep 3
selsoe
selsoe Sep 3

Der er en lader ved Lufthavnen der vist har været gratis en overgang. Ved ikke om det stadig er tilfældet. Men det er ikke det værd at køre byen tynd for at spare lidt penge når man har givet 400.000 for en bil, vil jeg mene.

Men hvis du bruger et referral-link når du bestiller en ny Tesla, får du 1500 km gratis Super charging. Det er også lidt værd. Du kan bruge mit som er: https://ts.la/mikkel27374

HrMogensen
HrMogensen Sep 3

Flere af lynladerne (ikke Tesla) har i opstartsfaserne været gratis - på den måde så kan folk heller ikke rigtigt brokke sig over når de så ikke altid virker.

Den i lufthavnen vil jeg tro er rimeligt overbebyrdet med el-taxaer.

Hvis du bestiller/køber elbil bør du samtidig bestille en EINS-ladebrik. Søg på EINS på forum hvor flere skriver om det. Den giver adgang til at lade på Clever+Eons standere til priser der er tæt på hvad du kan oplade for i privat hus (uden at regne nogen særlige ordninger med).