Loading...
dk

Gratis opladning i København? | Tesla Forum

Model3
Model3 Sep 3 '20

Hej Tesla Forum,

jeg overvejer at købe en Standard T. model 3,  

og vil lige høre,  findes der gratis opladning af el-biler i København (eller deromkring) ? 
Jeg synes jeg hørte en ven nævne at Fisketorvet eller Fields skulle have gratis EL opladning, men jeg er ikke sikker..   

MOS
MOS Sep 3 '20

Det er korrekt. Fisketorvet har en del parkeringspladser med ladebokse, som er gratis at benytte. Har selv ladet der et par gange ved lejlighed. Der er dog begrænset til 2 timers gratis parkering. Eller 4 timer, hvis man er medlem af Fisketorvets fordelsklub.

Fields ladere er vist Clever ladere, som kun er tilgængelige for Clever kunder til gældende Clever takster.

Hvis du er interesseret i andre (gratis) lademuligheder, så kig på plugshare.com. Man kan filtrere på mange parametre, herunder om laderne koster noget at benytte.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Sep 3 '20
HrMogensen
HrMogensen Sep 3 '20

Flere af lynladerne (ikke Tesla) har i opstartsfaserne været gratis - på den måde så kan folk heller ikke rigtigt brokke sig over når de så ikke altid virker.

Den i lufthavnen vil jeg tro er rimeligt overbebyrdet med el-taxaer.

Hvis du bestiller/køber elbil bør du samtidig bestille en EINS-ladebrik. Søg på EINS på forum hvor flere skriver om det. Den giver adgang til at lade på Clever+Eons standere til priser der er tæt på hvad du kan oplade for i privat hus (uden at regne nogen særlige ordninger med).