Loading...
dk

Er EINS pris steget? | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen Sep 5
Den billige opladning via EINS til ca 31,44 cent/kWh - var det kun en begrænset periode? Den lave pris betalte vi også på samtlige (ikke Tesla) standere på Tysklandsferien. Ionity kørte vi dog udenom.

Ser pludselig idag at alle Clever/Eon jeg kigger på via EINS app nu koster 40-50 cent/kWh? 

Kan via oversigt over EINS opladninger se det må være sket her fra September. Alle opladninger i August var til 31,44.

Får endelig hjemmelader fra Sperto her om en uges tid... god timing! 
Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Sep 5
Micmex
Micmex Sep 5

Forhåbentlig kommer der en generel regulering af Max prisen i forbindelse med mandagens forslag fra Eldrup—kommissionen.

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Sep 5
ankjaers
ankjaers Sep 6

Jeg har også bemærket en stigning i prisen ved arbejdets clever lader. Godt den kom efter alle sommerens spontane ture. 

Fsch
Fsch Sep 6
Hvis du fik en faktura fra Eins omkring d. 1/8 så stod der i informationer at priserne fra 1/9 ville stige på alle andre ladenetværk end deres eget.
bskaarup
bskaarup Sep 6
Citat fra ankjaers

Jeg har også bemærket en stigning i prisen ved arbejdets clever lader. 

Husk at du kan få en ladebrik til Clever hvis du arbejder et sted der har en Clever stander. Så koster det kr. 2.85/kWt. Desværre kun på 50kw ladere og derunder. 

HrMogensen
HrMogensen Sep 6
Har nok overset informationen. Betalte bare beløbet som jeg plejer og skimmede ikke videre i det tyske...

Desværre ingen lader på jobbet. 
x181194
x181194 Oct 15
Quote from bskaarup
Citat fra ankjaers

Jeg har også bemærket en stigning i prisen ved arbejdets clever lader. 

Husk at du kan få en ladebrik til Clever hvis du arbejder et sted der har en Clever stander. Så koster det kr. 2.85/kWt. Desværre kun på 50kw ladere og derunder. 

Clever er væk fra min app? Kan du bekræfte samme
bskaarup
bskaarup Oct 15
Citat fra x181194
Clever er væk fra min app? Kan du bekræfte samme

Ja de er også væk hos mig