Loading...
dk

Problemer med at booke service | Tesla Forum

CaptainChaos
CaptainChaos Sep 7 '20
Er jeg den eneste der ikke kan booke service via Tesla app'en? Hele dagen har den bare vist et Tesla logo også sker der ikke mere.
LilleT
LilleT Sep 7 '20

Nej da, har nu bøvlet med det i tre uger og fundet en løsning i dag. Du skal bare sætte hovedsproget i din telefon til engelsk, så virker det.

HrMogensen
HrMogensen Sep 7 '20
Virkeligt træls og direkte underligt når de har valgt at oversætte selve appen til dansk?
CaptainChaos
CaptainChaos Sep 7 '20
Citat fra LilleT

Nej da, har nu bøvlet med det i tre uger og fundet en løsning i dag. Du skal bare sætte hovedsproget i din telefon til engelsk, så virker det.

Det virkede (efter en reboot af telefonen) mange tak for hjælpen!

Jeg havde også prøvet at komme igennem til Tesla via telefon, men der var så lang kø at jeg gav op...
CaptainChaos
CaptainChaos Sep 7 '20
Citat fra HrMogensen Virkeligt træls og direkte underligt når de har valgt at oversætte selve appen til dansk?
De har nok glemt noget i backend :)
selsoe
selsoe Sep 8 '20

På iPhone, kan man vælge sprog individuelt per app. Man behøver ikke ændre systemsprog. Gå i (System) Indstillinger → Tesla → Sprog og vælg Engelsk.

HrMogensen
HrMogensen Sep 9 '20


 

Citat fra selsoe

På iPhone, kan man vælge sprog individuelt per app. Man behøver ikke ændre systemsprog. Gå i (System) Indstillinger → Tesla → Sprog og vælg Engelsk.



 

Fedt det prøver jeg :)  

KimT
KimT Sep 9 '20
Citat fra selsoe

På iPhone, kan man vælge sprog individuelt per app. Man behøver ikke ændre systemsprog. Gå i (System) Indstillinger → Tesla → Sprog og vælg Engelsk.

Den feature havde jeg da glemt alt om......