Loading...
dk

Søger deltager til fotografisk projekt | Tesla Forum

martinfalt
martinfalt Sep 16 '20

Hej allesammen, og tak fordi jeg er blevet lukket ind i jeres spændende forum.

Mit navn er Martin Fält, og jeg er i gang med at arbejde på et visuelt projekt om automatiseringens effekter på det danske samfund. Projektet består af fotografier af, hvordan automatiseringen skaber store ændringer inden for industri, handel, kommunikation, velfærd, transport og uddannelse samt interviews med de mennesker der berøres af disse ændringer. 

Projektet bliver lavet i forbindelse med mit afsluttende bachelorprojekt i fotojournalistik ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i Aarhus. Projektet vil ende med et samlet værk, der vil bliver solgt til redaktionelt brug.

Jeg har skrevet opslaget her, da jeg er interesseret i at komme i kontakt med en Tesla-ejer, der har erfaring med autopilot og andre af de selvkørende egenskaber, som Tesla'er har. 
Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig, at høre om dine erfaringer med brugen af autopilot og tanker om selvkørende trafik og automatisering generelt. Jeg vil også rigtig gerne fotografere dig i din bil, mens den kører af sig selv. 

Jeg har kun brug for en enkel af jer, og jeg vil sætte meget stor pris på, hvis du befinder dig i Hovedstadsområdet og har tid inden for de næste 14 dage. Det vil tage cirka en times tid.

I er meget velkomne til at kontakte mig for yderligere information og for at aftale nærmere.

Jeg ser meget frem til at høre fra jer.

Mvh 

Martin Fält
hello@martinfalt.com
25 33 14 48
martinfalt.com