I den første video, hvor fartgrænsen går fra 80-70-80, ophæves 70-zonen (grålig tavle med streger over).
I den anden video, hvor fartgrænsen går fra 70-50-70, skiltes med en ny, rød 70-tavle.
Det er korrekt. Men i begge tilfælde gengives den rigtige hastigsgrænse i displayet (farttavle ikon til højre). Så hvorfor tilpasses max hastigheden ikke ved skifte fra 80-70-80?I den første video, hvor fartgrænsen går fra 80-70-80, ophæves 70-zonen (grålig tavle med streger over).
I den anden video, hvor fartgrænsen går fra 70-50-70, skiltes med en ny, rød 70-tavle.
AP1 kan helt og aldeles skyldes GPS data. Går ud fra det ikke er nogle nyligt opsatte tavler?
AP2 er mere interessant for her skifter bilen helt hastighed efter en midlertidig opsat 50 km/t tavle - dette kan ikke være GPS data medmindre de har rodet med det arbejde siden 2019... ;)
AP1: Strækningen på den første video har haft de samme hastighedstavler de sidste mange år :-)AP1 kan helt og aldeles skyldes GPS data. Går ud fra det ikke er nogle nyligt opsatte tavler?
AP2 er mere interessant for her skifter bilen helt hastighed efter en midlertidig opsat 50 km/t tavle - dette kan ikke være GPS data medmindre de har rodet med det arbejde siden 2019... ;)
Kleine -> Håber jeg må snuppe din video med den midlertidige 50 km/t tavle og vise til Tesla support. Jeg undrer mig jo over svaret fra Support, når din bil tydeligt (i dette tilfælde) prioriterer Skiltegenkendelse over GPS.AP1: Strækningen på den første video har haft de samme hastighedstavler de sidste mange år :-)AP1 kan helt og aldeles skyldes GPS data. Går ud fra det ikke er nogle nyligt opsatte tavler?
AP2: Der har været vejarbejde på den strækning siden slut 2020.
Selvfølgelig :-)Kleine -> Håber jeg må snuppe din video med den midlertidige 50 km/t tavle og vise til Tesla support. Jeg undrer mig jo over svaret fra Support, når din bil tydeligt (i dette tilfælde) prioriterer Skiltegenkendelse over GPS.AP1: Strækningen på den første video har haft de samme hastighedstavler de sidste mange år :-)AP1 kan helt og aldeles skyldes GPS data. Går ud fra det ikke er nogle nyligt opsatte tavler?
AP2: Der har været vejarbejde på den strækning siden slut 2020.