Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

muller
muller Nov 20 '13

Hvid Model S set på Bregnerødvej her til morgen. Muligvis set flere gange i området omkring Birkerød station, hvor jeg også bor :-)

Er det muligvis en bruger af forummet? Under alle omstændigheder er det fedt endelig at se bilen i trafikken heroppe i provinsen!

120281
120281 Nov 20 '13

Der kører også en grå på Lyngbyvej nordpå imod Holte, samt en Signature på Østerbro.

Den hvide kan vel også være den model der står i Bredgade som udstilling. Men hvis der er leveret 2-300 allerede vil man jo begynde og se dem oftere.

Slet ikke misundelig :-)

Tollerup
Tollerup Nov 21 '13

@muller.

Det er nok mig du har set. Jeg hentede min hvide model s i mandags - og arbejder på Bregnerødvej , og sætter af og til ungerne af på Birkerød Skole som er lige ved Kajerødvej :-)

Jon

muller
muller Nov 21 '13

Lyder sandsynligt. Tillykke med den!

Hookmaker
Hookmaker Nov 24 '13

Jamen der kan man bare se, hele 2 Tesla'er i indadgående ved Comwell i Holte med 300 meters mellemrum ved 12.30 tiden idag. En Model S sig (Vinrød) og en roadster (sort). De første det er lykkedes mig at se udenfor Tesla regi...;-)

janlouissvenningsen1973

Jeg så også to på en gang i fredags - dog på en autotransporter :-) - på vej til servicecentret på Amager.

For 4 uger siden lykkedes det mig at se hele tre Model S på en dag - på en tur fra Tårnby til Kolding - én på Amager, én på Fyn og én i Kolding og på det tidspunkt var der i hvert fald kun leveret under 50 i DK, så det var noget af et sammentræf. 

janlouissvenningsen1973

Jeg så også to på en gang i fredags - dog på en autotransporter :-) - på vej til servicecentret på Amager.

For 4 uger siden lykkedes det mig at se hele tre Model S på en dag - på en tur fra Tårnby til Kolding - én på Amager, én på Fyn og én i Kolding og på det tidspunkt var der i hvert fald kun leveret under 50 i DK, så det var noget af et sammentræf. 

muller
muller Nov 25 '13

Jeg hilste på en hvid Model S holdende på Birkerød station fra en sort Model S. Så hvis nogen har lagt mærke til os, så har de også set to stk samtidig :-)

Jon?

Tollerup
Tollerup Nov 26 '13

Hej Muller,

Yes - det var undertegnede! Du har lige hentet den? Tillykke med den. Min kollega sagde han så en sort en på Bregnerødvej - arbejder du også herude? Jeg bor selv på Stenhøjgårdsvej i Birkerød. Gad vide om det er de 2 eneste Tesla i postnummeret eller om der er flere...

120281
120281 Nov 26 '13

Jeg så en hvid i går på Østerbrogade i retning imod Hellerup.

Samt i morges havde jeg en sølvfarvet i bakspejlet - som drejede af ved Shell i Hellerup ned imod vandet.

muller
muller Nov 26 '13

Det vrimler jo med MS'ere :-)

@tollerup: jeg bor på Birkevej og afleverer børn på Bregnerødvej og på Toftevang Skole. Jeg har ikke set andre end din. Med mindre der er en copycat i en anden hvid MS'er sæføli' :D

TheMark
TheMark Nov 29 '13

jeg så en signatur red på Sandbjegvej for ca 2 uger siden, havde vi begge kørt 5km hurtiger var vi ramlet sammen da vejn er meget smal og har et knæk med dårlig oversigt

Hookmaker
Hookmaker Dec 15 '13

Set på motorvejen ved Tårnby kl. ca. 11.15 idag: Seizberg i hans FEDE ombetrukne model! Kanon - selv i regnvådt motorvejs vejr...;-)

KS
KS Dec 15 '13

@Hookmaker - julegaveindkøb i Fields - og en gratis - men langsom opladning mens jeg shoppede.

Fredag 16.30 på vej imod Hillerød mødte jeg en sort i modkørende retning. Mødte sidste fredag en grå 60'er da jeg samlede datteren op på Høje Tåstrup station - og fik i samme omgang en kort snak med ejeren.

Er det ikke på tide at vi laver et officielt møde?

Hookmaker
Hookmaker Dec 15 '13
Jeg kommer gerne og lurer ved et træf. Men det bliver uden bil, da jeg stadig venter på min.. ;-)
Var i øvrigt forbi Tesla Amager og det så godt nok sløjt ud. Håber de får et ordentligt læs i næste uge.
Admin44 Administrator
Admin44 Dec 15 '13

Hookmaker. Jeg har tilføjet menuen Arrangementer, hvor du kan oprette et arrangement. Der skal nok blive rift om at deltage. 

Storgaard
Storgaard Dec 15 '13
Kunne være fedt med fået træf - så skal vi også have inviteret dem der har en Roadster - kender et par stykker!!
Kiefer
Kiefer Dec 15 '13

Hej.

Det kan måske være der er ved at være så mange Teslaer i DK at vi skal have organiseret en Tesla Klub DK? :-)

/Martin

brianmassesson
brianmassesson Dec 16 '13
Helt sikkert lad os lave et træf :-)
Michael
Michael Dec 17 '13

Tesla Klub DK lyder som en rigtig god ide.

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »