Loading...
dk

TM3 | Tesla Forum

madsen45
madsen45 Nov 4 '20

Hej,

Jeg bestilte en M3 LR med træk i midt oktober, venter stadig på VIN nr.

Den sagde levering November da jeg bestilte (har ikke ændret på noget med bilen siden da)

Tesla mener jeg bør blive kontaktet om ca. 2 uger

Hvad er jeres egne erfaringer? Får man VIN nr når skibet ankommer Zeebrugge, eller evt allerede ved Panama kanalen? 

Og hvad med den stigende afgift i 2021 (såfremt den ikke udskydes igen)?

Hvis jeg kigger på dette link:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-l47Zmw4zL1D331PtghTQCAHYh1vC6P1wYkjZpjRD1o

så ser det ud som at stort set alle biler leveres inden slutten af et kvartal - så jeg kan vel roligt regne med at jeg slipper med 2020 afgiften? Hvis nu det bliver hen i slutningen af December kan man vel blive lidt nervøs for at noget kan gå galt, men jeg ud fra at Tesla DK er klar over situationen og måske kan "trylle" så de får den registreret inden nytår uanset hvad?

mvh Madsen

ankjaers
ankjaers Nov 4 '20

Jeg fik VIN kort efter skibet ankom til Zeebrugge.

Frisco
Frisco Nov 4 '20

Hej madsen45, 

jeg bestilte samme konfig 7. okt. og opdaterede til refreshede model 16. okt. Jeg har fået VIN for ca en uge siden og levering aftalt til 27. nov. Jeg har ikke en byttebil der skulle vurderes, måske det kan spille ind. Ellers giv dem et ring/email, de har været hurtige til at svar. 

rosomak
rosomak Nov 11 '20

Tesla confirms new 82 kWh battery pack in Model 3, thanks to new cells

Twinauto
Twinauto Nov 11 '20
Og nu er vi så i februar 21 for levering og dermed ny ukendt afgift indtil videre
Ice2EV
Ice2EV Nov 11 '20

Der står da leverring December hvis man prøver at bestille?

Ups SR+ siger Februar, sorry.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Nov 11 '20