Loading...
dk

Skader efter servicebesøg hos tesla i kastrup | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Kk1
Kk1 Nov 12

Har nogen været ude for at deres bil er blevet skadet på teslas værksted på kirstineøj i Kastrup efter rep, el. Service? Jeg fik min bil tilbage, med bule i frontklap og en forkofanger fyldt med stenslagsagtige huller i lakken. Siden da har jeg via sms korrespondence og opringninger kun opnået at få en sms om at det kender de ik noget til, og herefter total radiotavshed

Bianco
Bianco Nov 13

I den slags er du nød til at have ting på skrift, så skriv anbefalet brev til ledelsen (navn burde kunne findes på CVR.dk)

HemligNemlig
HemligNemlig Nov 13
Ja min bil blev også skadet men de kørte den selv rundt om hjørnet og fik den lakeret uden at sige det til mig. Det var således lakeren der kontaktede mig og sagde bilen blev forsinket da de lige skulle fixe lidt mere end aftalt.
Men de indrømmede trods alt fejlen og den blev udbedret.
De gennemgår da din bilen når du afleverer den netop for at undgå at det opstår tvister om skadet efterfølgende. Var du ikke med ude og gennemgå bilen inden du afleverede den?
Forummets indlæg er redigeret af HemligNemlig Nov 13
Gyzz
Gyzz Nov 13

De gange jeg har været der har de lavet en seddel hvor de kigger på bilen inden de tager den ind med skader, ridser osv.... tænkte at det var noget amerikansk for at folk ikke kom løbende bagefter og claimede at værkstedet var skyld i alle deres ridser...... men her kunne det jo virke til din fordel hvis i kunne kigge på den ;-)

Ledsager
Ledsager Nov 13

Deres direktør hedder Kim Jensen og sidder i Hillerød afdelingen. Hans mail er ##fjernet af administrator##. Hvis han da ellers stadig er der. Man kan jo aldrig vide med Teslas organisation. 
Under et servicebesøg kom der en skade på min bil. Der var ingen problemer med det. Skaden blev udbedret. Tesla ringede selv og gjorde opmærksom på det. 

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Dec 2