Loading...
dk

KW/HK på model 3 SR+. Forskel fra USA til Kina model? | Tesla Forum

mylle
mylle Nov 28 '20

@DenseH Hvor har du iøvrigt set at de tyske købere er begyndt at få deres registrerings papirer?

 
DenseH
DenseH Nov 28 '20
Citat fra mylle

@DenseH Hvor har du iøvrigt set at de tyske købere er begyndt at få deres registrerings papirer?

 
Flere steder. Men denne video viser i detaljer (godt nok på tysk) hvad Kina modellen har af specs. Vægt. Forbrug osv. De såkaldte COC papirer skal udleveres til tyske købere i god tid før modtagelse af bilen. Åbenbart for at de kan få bilen indregistreret til tiden. Hvis det kniber med det tyske skal jeg prøve at oversætte det vigtigste :)
mylle
mylle Nov 28 '20
Tak. Gad vide om Kina modellen rent faktisk er hurtigere så....
DenseH
DenseH Nov 28 '20
Citat fra mylle Tak. Gad vide om Kina modellen rent faktisk er hurtigere så....
Den er ikke hurtigere. Samme som 2021 og 2019. Det skyldes jo nok at den er små 150kg tungere. Den vejer faktisk det samme som Long Range. Så det er nok derfor de har skruet op for effekten på motoren :)
mylle
mylle Nov 28 '20
Makes sense :)
DenseH
DenseH Dec 10 '20
Citat fra mylle
Citat fra DenseH


 

Citat fra mylle For 2 uger siden i en Tesla chat. Min er leased igennem Leaseplan

Ahhh. Nå men det bliver mega spændende. Også hvordan det nye LFP batteri arter sig.  

Præcis. Er mega spændt :)
Glæd dig. Den er mega fed. Har De nye Matrix forlygter. Nye sidespejle med nedblænding. Bilen står super skarpt. Ingen fejl i lak eller andre steder (panel gabs). Man får også et helt års gratis Premium Connectivity med (modsat de 30 dage). Er meget glad. :)
mylle
mylle Dec 11 '20
Citat fra DenseH
Citat fra mylle
Citat fra DenseH


 

Citat fra mylle For 2 uger siden i en Tesla chat. Min er leased igennem Leaseplan

Ahhh. Nå men det bliver mega spændende. Også hvordan det nye LFP batteri arter sig.  

Præcis. Er mega spændt :)
Glæd dig. Den er mega fed. Har De nye Matrix forlygter. Nye sidespejle med nedblænding. Bilen står super skarpt. Ingen fejl i lak eller andre steder (panel gabs). Man får også et helt års gratis Premium Connectivity med (modsat de 30 dage). Er meget glad. :)
Glæder mig helt vildt. En uge mere med mindre aftalen bliver rykket frem. Har fuldt flittigt med på det tyske TFF forum de sidste mange dage. Fedt at du også har de nye lygter. Hvad VIN nummer har du? Mit er 106xxx med en build dato der hedder 29/10 så jeg tror måske også at jeg er heldig :)
DenseH
DenseH Dec 11 '20
Citat fra mylle
Citat fra DenseH
Citat fra mylle
Citat fra DenseH


 

Citat fra mylle For 2 uger siden i en Tesla chat. Min er leased igennem Leaseplan

Ahhh. Nå men det bliver mega spændende. Også hvordan det nye LFP batteri arter sig.  

Præcis. Er mega spændt :)
Glæd dig. Den er mega fed. Har De nye Matrix forlygter. Nye sidespejle med nedblænding. Bilen står super skarpt. Ingen fejl i lak eller andre steder (panel gabs). Man får også et helt års gratis Premium Connectivity med (modsat de 30 dage). Er meget glad. :)
Glæder mig helt vildt. En uge mere med mindre aftalen bliver rykket frem. Har fuldt flittigt med på det tyske TFF forum de sidste mange dage. Fedt at du også har de nye lygter. Hvad VIN nummer har du? Mit er 106xxx med en build dato der hedder 29/10 så jeg tror måske også at jeg er heldig :)
Der er gode chancer for at du kan få den før. Vi blev faktisk tilbudt at hente to dage før tid. Men kunne ikke. Hold godt øje med dine beskeder. Typisk inden 11. 
Vores har VIN 09808xx så jeg tænker også du får de nye. Men man kan desværre ikke være helt sikker. Mærkeligt nok :) Men uanset. Er det en super dejlig bil.
Forummets indlæg er redigeret af DenseH Dec 11 '20
mylle
mylle Dec 11 '20

Har haft god kontakt med min kontakt hos Tesla og har op til flere gange sagt at jeg gerne vil hente før om muligt. Har fået at vide at de nok skal sige til hvis det bliver muligt. Ved ikke om den rent faktisk er landet hos Tesla i Aarhus endnu.

Sider: « 1 2