Hej gutter.
Er der nogen der kan oplyse om hvorfor en sælger vælger at sætte sin model 3 til salg 12-15.000 under det Tesla tilbyder at bytte en bil ind for?
Al logik siger vel at Tesla skal tjene på den, og sætter den eks 40-50.000 højere end de køber den bytter den ind til. Så burde en privat også kunne sælge den 10-15k højere end Tesla's indbytningspris. Sådan har det da i alt fald været med alle de biler vi tidligere har haft.
Men jeg ser flere på bilbasen som mere eller mindre matcher vores, men står de tusinde under som Tesla tilbyder at bytte vores ind i en handel på en ny med træk.
Det er lige ved det kan betale sig at hente en bare for at bytte den ind og tjene 10-15k på 2 dage.
